killabie Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Lurer på om dette er et godt kjøp. Maskinen har defekt batteri, men ellers helt ok.. Skal finne ut mere om specs, så dette vil jeg komme tilbake med. Håper noen kan komme med kommentarer på om det vil være et bra kjøp eller ikke! Specs: AMD 1500+ cpu, 512 ram, integrert S3 grphics Twister K + S3Hotkey Endret 6. juni 2006 av killabie Lenke til kommentar
Robertarg Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det spørs hva du skal bruke den til. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 ha med på ferien til sommeren, litt film og tøming av kamera, oppdatere reisebloggen, ikke noe avansert. Bare enkel surfing mm. Har annen lappis til sånt, men har ikke lyst på å ta med en lappis til 20 lapper på backpack tur! Tror jeg drar i vei å henter den slik at jeg får funnet ut av specsa. Lenke til kommentar
killabie Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 En liten "bump" da jeg trenger litt synspunkt ifra noen kyndige på dette området! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg mener det er et dårlig tilbud. Jeg vil fraråde det. Jeg har sett kraftigere pcer på lagersalg hos Multicom til tider til samme pris. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå