Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ser ut som de fleste vil ha 100x100, men ikke animated GIFs

jeg får bøye meg for flertallet

6248599[/snapback]

Vil dei fleste ha 100x100? Sjølv om eit par stykker i denne tråden er åpne for dette, betyr det ikkje automatisk at dei 88265 resterane medlemmane støtter dette.

Personleg syns eg at dagens reglar er heilt greie. Eg har ikkje noko behov for større avatar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal vi se...

jeg skal prøve å lage en poll nå

Ja, det vil jeg ha!

Jeg bryr meg ikke

Nei.

(egentlig burde "jeg bryr meg ikke" ha telt som ja,

siden dette er en feature som enkelte vil ha, men som enkelte

ikke trenger "akkurat nå")

men vi får nå se

fant ikke noe for poll, antar det er når man lager en thread?

Endret av MadGonzo
Lenke til kommentar

Om en poll skal holdes anbefaler jeg:

Ja til animerte og større avatarer

Ja til kun større avaterer

Nei til endring

Men mener å huske at det ble spurt om poll på dette for lenge siden og svaret da bare var "Ingen vits med poll, vi sier nei" fra forumstyret.

Selv er jeg for 100x100 og 10kB. Ødelegger ikke layouten, tar ikke noe vesentlig mer tid å laste ned og de som vil kan ha litt høyere kvalitet. Animerte avatarer burde bli bannlyst i en eller annen forum-grunnlov :p

Edit: Men så må vi iallefall få et par hundre folk til å stemme, minimum. Gi posten forside-plass og si etter 1000-stemmer avgjøres det?

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Hittil har kun et par brukere tenkt noe rundt avatar, noe som ikke er nok til å gjøre noen endringer på. Skulle det derimot komme flere poster her med ønsker om større avatarer (etc) så vil vi ta en intern diskusjon rundt det, ser ikke noe grunn til poll på dette emnet.

Lenke til kommentar

jeg personelig vill ikke ha annimert siden det er mange som kommer til og velge sånne crazy farger som blinker og stasj..

men kunne hatt litt større bilder da..

(er jo bare og trykke Esc så stopper gif'ene (i IE vartfall))

Lenke til kommentar

Då kan ein legge den ballen død *puste letta ut*

100x100 pixel avatar er eg imot, men å øke filstørrelsen er mogleg så sant det er kapasitet til det på serveren. Om alle på forumet hadde hatt ein avatar på 6kB ville det blitt rundt 535MB til saman. Øk den til 10kB og du har 830MB.

Har dykk oversikt over kor mange MegaByte som går med til avatarer?

Ser ikkje poenget med å øke til 100x100, meiningen er jo at du skal lese det som står i innlegget, ikkje studere avataren. :dontgetit:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...