ttt Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 ser ut som de fleste vil ha 100x100, men ikke animated GIFsjeg får bøye meg for flertallet 6248599[/snapback] Vil dei fleste ha 100x100? Sjølv om eit par stykker i denne tråden er åpne for dette, betyr det ikkje automatisk at dei 88265 resterane medlemmane støtter dette. Personleg syns eg at dagens reglar er heilt greie. Eg har ikkje noko behov for større avatar. Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 du kan jo beholde din avatar 80x80 hvis du ikke har noe imot 100x100 avatarer så er du jo egentlig for det Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det var en gang i internetts barndom, da alle sider skulle være pepret med snurringser, hoppiser, lullingser, og annet animert fjatt. Takk og lov at sånt uting er helt av moten i dag. Hold forumet anirent. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Animerte avatarer er bare til irritasjon, men jeg kunne tenke meg 100x100 og 10kb avatarer Mulig å sette opp en poll ? Endret 7. juni 2006 av Uderzo Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 8. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2006 (endret) skal vi se... jeg skal prøve å lage en poll nå Ja, det vil jeg ha! Jeg bryr meg ikke Nei. (egentlig burde "jeg bryr meg ikke" ha telt som ja, siden dette er en feature som enkelte vil ha, men som enkelte ikke trenger "akkurat nå") men vi får nå se fant ikke noe for poll, antar det er når man lager en thread? Endret 8. juni 2006 av MadGonzo Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Poll er det ein moderator som må lage, rapporter tråden og be om ein poll eller send melding til ein moderator. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 imot animerte avatarer, for 100px*100px 10kb, eller 8kb. Hver gang jeg legger ut avataren min, blir den ødelagt hvis den går under 8kb. men bare å øke det bittelitt hadde gjort det bedre. Men det er fortsatt bra som det er. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Støtter litt større avatarer, om ikke annet så vil det medføre mindre moderatorarbeid Animerte blir vel egentlig litt for slitsomt for endel. Personlig stiller jeg meg likegyldig der. Lenke til kommentar
MadGonzo Skrevet 12. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2006 poll da, noen? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 (endret) Om en poll skal holdes anbefaler jeg: Ja til animerte og større avatarer Ja til kun større avaterer Nei til endring Men mener å huske at det ble spurt om poll på dette for lenge siden og svaret da bare var "Ingen vits med poll, vi sier nei" fra forumstyret. Selv er jeg for 100x100 og 10kB. Ødelegger ikke layouten, tar ikke noe vesentlig mer tid å laste ned og de som vil kan ha litt høyere kvalitet. Animerte avatarer burde bli bannlyst i en eller annen forum-grunnlov Edit: Men så må vi iallefall få et par hundre folk til å stemme, minimum. Gi posten forside-plass og si etter 1000-stemmer avgjøres det? Endret 12. juni 2006 av Blib Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 word. Vil også ha slik poll Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Hittil har kun et par brukere tenkt noe rundt avatar, noe som ikke er nok til å gjøre noen endringer på. Skulle det derimot komme flere poster her med ønsker om større avatarer (etc) så vil vi ta en intern diskusjon rundt det, ser ikke noe grunn til poll på dette emnet. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 jeg personelig vill ikke ha annimert siden det er mange som kommer til og velge sånne crazy farger som blinker og stasj.. men kunne hatt litt større bilder da.. (er jo bare og trykke Esc så stopper gif'ene (i IE vartfall)) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Animerte avatarer vil ikke skje, det kan jeg trygt si med en eneste gang Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Og takk og pris for det Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 Då kan ein legge den ballen død *puste letta ut* 100x100 pixel avatar er eg imot, men å øke filstørrelsen er mogleg så sant det er kapasitet til det på serveren. Om alle på forumet hadde hatt ein avatar på 6kB ville det blitt rundt 535MB til saman. Øk den til 10kB og du har 830MB. Har dykk oversikt over kor mange MegaByte som går med til avatarer? Ser ikkje poenget med å øke til 100x100, meiningen er jo at du skal lese det som står i innlegget, ikkje studere avataren. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 12. juni 2006 Del Skrevet 12. juni 2006 synes størrelsen er fin som den er, men vil ha litt større filstørrelse. f.eks. 8 eller 10 kb. Ikke noe mer, og i alle fall ikke mindre nn 6kb Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Behold avatarene slik de er i dag. Om man ikke får avataren sin under 6KB er man bare dårlig til å komprimere bilder. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Behold avatarene slik de er i dag.Helt enig, ser ikke noe vits i at de begrensningene som ligger i forumet i dag skal endres. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Er det sånn tilhengere av aniavatar vil ha det? Snurre hoppe sprette blinke Snurre hoppe sprette blinke Snurre hoppe sprette blinke Snurre hoppe sprette blinke? http://www.skravlekroken.com/showthread.php?t=140 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg