Gå til innhold

Sende mms til Australia?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg prøver å sende mms til Australia, men får mislykket hver gang. Er ikke dette mulig, eller er det noe jeg og eventuelt mottaker må stille inn?

Samtidig lurer jeg på om noen vet hvorfor ikke nye ord blir lagret i ordlisten på en nokia 6280.

Mvh

daniello

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lomz: Ja de har MMS de fleste stedene i verden.

daniello: Det kan ha noe med at din operatør ikke har en "avtale" med operatørene i Australia, og da kan du derfor ikke sende MMS til Australia, men du kan sende til email hvis det skulle løse problemene dine. Akkurat nå så er det ikke mange land du kan sende MMS til. Tror et av landene du kan sende MMS til er Sverige, Danmark og noen andre, men det er ikke mange.

Lenke til kommentar
Lomz: Ja de har MMS de fleste stedene i verden.

daniello: Det kan ha noe med at din operatør ikke har en "avtale" med operatørene i Australia, og da kan du derfor ikke sende MMS til Australia, men du kan sende til email hvis det skulle løse problemene dine. Akkurat nå så er det ikke mange land du kan sende MMS til. Tror et av landene du kan sende MMS til er Sverige, Danmark og noen andre, men det er ikke mange.

6245523[/snapback]

Takk for svar.. Da trenger jeg ikke undre meg over dette mer..

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd å sende mms til til England, men pleier å få noen fra England, det som skjer da er at ved dette tilfellet har vedkommende

et pre-paid abb fra T-mobile, jeg for en sms om at det ligger enn mms til meg på serveren dems, for å kunne lese/se så må jeg logge på sidene dems for å få sett den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...