SintBrus Skrevet 9. desember 2001 Del Skrevet 9. desember 2001 Hva med å teste den ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Det ville vært greit det , men jeg ser ikke helt bruken for det. Hvis man skal miste garantien på skjermkortethovdkortet så må man velge noe kraftigere en TT crystal orb. Skal man modde så skal man gå hele steget helt ut. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Bare vent til artikkelen min om modifisering av GeForce2Ti kommer du :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Hvor kan man finne den da? Er alltid kult og se på hva andre har fått til:) Jeg bruker i alle fall Goldenoreben min på mitt gamle gf2 da. Så tøft ut det , bare at den blokka 3pci porter,men siden de ikke ble brukt så var ikke det så farlig. Har dessverre ikke noe bilde av det. Lenke til kommentar
Damrod Skrevet 13. desember 2001 Del Skrevet 13. desember 2001 test crystal orb nå! jeg må se om det er noe "tæl" i den i forhold til de andre orbene. Lenke til kommentar
germ Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 kjører 250 på mitt gf3 med crystal orb (sjekk dette opp mot "prosjekt gf3" her på ok.no. jeg sier vel egentlig ikke mer.. Lenke til kommentar
eSik Skrevet 23. desember 2001 Del Skrevet 23. desember 2001 Quote: On 2001-12-10 18:25, CFD skrev:Hvor kan man finne den da?Er alltid kult og se på hva andre har fått til:)Jeg bruker i alle fall Goldenoreben min på mitt gamle gf2 da.Så tøft ut det , bare at den blokka 3pci porter,men siden de ikke ble brukt så var ikke det så farlig.Har dessverre ikke noe bilde av det. Sjekk innom imorra (julaften) du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå