Foxyboy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Så den på MTV jeg, tror ikke de sendte hele konserten hvertfall stemmen til James var konge Og skjegget hans var det feteste ever Lenke til kommentar
Foxyboy Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Så konserten en gang til nå. og det er helt sykt hvordan Metallica eier puplikum, spesielt på Enter Sandman Når den "OHH YEAHH!!" sekvensen kommer inn og det smeller som fan med raketter tar faen meg puplikum helt av. Jeg tror Metallica er det bandet jeg vet om som har størst kontroll og innflytelse på puplikum BTW: er det noen som la merke til den sorte flekken i panna til James? hva er det for noe? Lenke til kommentar
rareben Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Så konserten nå. Sinnsykt bra!! Orion og One Lenke til kommentar
plaga Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Så konserten nå. Sinnsykt bra!! Orion og One 6272397[/snapback] var der gitt.... funka det får å si det mildt! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Kan man se eller laste ned konserten _lovlig_ på nettet et sted? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det vil jeg også vite. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Hehe. Mens man venter på konserten, Metallica - Blackened *mimre meg tilbake til ungdomsskolen* Et band jeg aldri har sluttet å like. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 Utrolig tøff konsert! Virker nesten som om James er tilbake på flaska igjen (og ja, det er positivt imo ^^) Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 det var en konge konsert James har fått tilbake stemmen. denne skal kjøpes dagen den kommer på DVD noen som vet om den kommer på DVD? har "Live at San Diego" og "Cunning stunts". utrolig forskjell mellom disse, men nå virker det som Metallica har gått tilbake igjen til å bli go' bandet de var Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. juni 2006 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) det var en konge konsert James har fått tilbake stemmen.denne skal kjøpes dagen den kommer på DVD noen som vet om den kommer på DVD? har "Live at San Diego" og "Cunning stunts". utrolig forskjell mellom disse, men nå virker det som Metallica har gått tilbake igjen til å bli go' bandet de var 6280742[/snapback] Hvorfor har du ikke hele Live, Shit; Binge & Purge? Alle vet jo at det er Seattle-konserten fra 89 som er vill! Endret 11. juni 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Hvorfor har du ikke hele Live, Shit; Binge & Purge? Alle vet jo at det er Seattle-konserten fra 89 som er vill! 6281897[/snapback] Seattlekonserten må være den råeste de har hatt. Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Den var tett opptil San Diego i hvertfall Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Den var tett opptil San Diego i hvertfall 6286474[/snapback] Even better. I San Diego spilte de masse fra Black Album. Seattle bare fra de fire første Lenke til kommentar
DanielTL Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sant det, men noe annent valg hadde de vel ikke Men de spilte jo mye annent bra i SD da, inkl. en Justice medley og en god del soloer. Om ikke jeg tar feil, så er det den eneste soloen Lars har hatt..? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Sant det, men noe annent valg hadde de vel ikke Men de spilte jo mye annent bra i SD da, inkl. en Justice medley og en god del soloer. Om ikke jeg tar feil, så er det den eneste soloen Lars har hatt..? 6286503[/snapback] Joa, Justice Medley er phet. Særlig starten med Eye of the Beholder. Lars har sikkert hatt flere soloer, men ikke på film som jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå