snorrenilsen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei! Jeg har skaffet en Sony Ericsson K750I nå, som virker utmerket. Men det er èn ting, ja èn ting som irriterer meg, og det er med MP3 spilleren. La oss si at i /Mp3/ folderen på minnekortet ligger dette: [Mappe]Artist [Mappe]En annen artist [Mappe]Litt random av mange artister [sang]Bæbæ.mp3 [sang]Kake.mp3 Når jeg da skal høre på dette i mobilen, må jeg inn på all musikk for å finne noe av denne musikken, og inne der kommer alle sangene listet opp, ikke [Mappe][Mappe][sang][sang].. Noe som er irriterendes, men går ann å leve med. Men på alle sanger så er det ikke engang alfabetisk rekkefølge på sangene! Mao; det er umulig å finne fram noe på annen måte enn å lete.. Det er mulig å sette opp playlists, som fungerer på samme måte som med mapper, men dette er slitsomt og tar lang tid å sette opp. Så, er det i det hele tatt mulig og få playlists automagisk når den finner mapper, og går det ann å få den til å liste sangene i alfabetisk rekkefølge? //kakeflekk Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Valgene du har å sortere er : Etter artist, Tittel eller som opprettet. Og nei, det er ikke mulig på K750i og lage playlister automatisk. For min del synes jeg ikke det er mye stress å lage playlister på albumene jeg hiver inn. Men det hadde vært fint med denne muligheten ja. Lenke til kommentar
snorrenilsen Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for tipset, sorter etter sang sorterer alfabetisk slik jeg ville ha det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå