krizzzy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vurderar å kjøpe meg nokre nye setetrekk til bilen som er ein Mitsubishi Lancer 96 mod. Nokre gode tips å komme med? Kan koste frå 200-500,- og må vere eit komplett sett. Bør helst vere litt sporty sidan bilen blir køyrt av ein ungdom Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Personlig ser jeg ikke helt vitsen med setetrekk, de som koster under 500 er bare noen løse slamser som henger og slenger stort sett, dårlig passform. Tror uansett ikke at du klarer og slite ut trekket på setene dine, de er sterke egentlig 1 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ser poenget viss orginale setetrekk ser ut som gardinene til bestemor. Ein del kompiser har kjøpt trekk, men gå for kvalitet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hvis det er slik billige greier så kan det fort bli seende verre ut enn originalt Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Kan godt gå opp litt i pris òg, men det bør sjå ganske skikkelig ut. Setene er ikkje spesielt fine for å sei det slik og det hadde gjort seg med litt forandring her. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Biltema! Her er det setetrekk for din Lancer Krizzzy, Only for you my friend Personlig liker jeg dette best: Selges i sett for for- og baksete inkl. 4 stk. nakkestøttetrekk. Av 100 % polyester. Skumplastlaminert innside. Kan vaskes i 30 °C. Passer ikke sportsseter og delbart baksete. Må ikke monteres på biler med sidekollisjonspute. :!: Endret 5. juni 2006 av kezoom Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For al del, IKKE kjøp fra biltema! Først kjøpte far, et setetrekk, han kjøpte XL størrelse, LOL; jaa, var verre enn originaltrekket. Hadde elendig passform. henger naturlig med at han kjøpte XL. Så kjøpte jeg det minste størrelse de hadde. Dette var også for stort, hadde dårlig kvalitet, dårlig passform. ALT er Dr''' fra biltema. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 For al del, IKKE kjøp fra biltema! Først kjøpte far, et setetrekk, han kjøpte XL størrelse, LOL; jaa, var verre enn originaltrekket. Hadde elendig passform. henger naturlig med at han kjøpte XL. Så kjøpte jeg det minste størrelse de hadde. Dette var også for stort, hadde dårlig kvalitet, dårlig passform. ALT er Dr''' fra biltema. 6273240[/snapback] Det der stemmer ikke.. Du kan spare veldig mange penger ved å kjøpe deler fra Biltema som i tillegg holder.. Jeg har setetrekk derfra nå og det funker veldig bra.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. juni 2006 Del Skrevet 11. juni 2006 Kjøpte nettopp setetrekk på biltema til en gammel Kadett, disse sitter på som pokker på forsetene. Baksetene fant jeg ingen steder å feste de skikkelig på (med de strikk-greiene) i underkan at sitteputen, så her trykte jeg bare dritten under med et skrujern. Hittil har det holdt, men vi får se hva som skjer videre. Er ingen som vil sitte baki der likevel Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 (endret) Jepp, de på biltema syns jeg er helt OK, de har passa til de setene jeg har sett dem på. Endret 14. juni 2006 av pc^2004 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 Syns mange av trekka på Biltema er så løse og slamsete jeg men Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 14. juni 2006 Del Skrevet 14. juni 2006 ALT er Dr''' fra biltema. det der stemmer aldeles ikke.. mye jeg ikke kjøper derfra, greit nok.. men det er mye bra der.. ta verktøy f.eks.. mye bra.. bilbatterier skal også være bra.. bare tull å si slik Lenke til kommentar
friction Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hva med trekk til en Saab 900 '95, har lagt merke til at setene i den er litt "høyere" enn i andre biler og jeg er litt usikker på om de såkalte universaltrekkene passer. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Svarte skinntrekk til Audi A4 med sportseter?? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå