Gå til innhold

Noen gode C++ guider?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som vet om noen "gode" bøker (eller noe på internett) på norsk?

Vet at det er bedre med engelsk, men har hatt ein på norsk (må få ny, fordi den var så utdatert) og det gjorde det mye enklere (synes eg).

Så har dere noen bøker på norsk som kan vere bra..?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+142

"Programmering i C++" utgitt av TISIP, som Geofrank e bra, men tar kun for seg Win32-Console programmer... :( (isåfall så langt som eg har komt i boken :p)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har en følelse om at du ikke kommer til å lære noe mer enn å printe tekst på skjermen(og kanskje bruke variabler) før du finner ut at du skal lære deg et annet språk jeg chipman. Til ditt eget beste vil jeg fraråde folk i forumet fra å fortelle ham noe som helst når det gjelder C. Han vil bare kaste bort tiden sin på å ikke kære en dritt.

Lenke til kommentar

Nei luser32! :mad: Eneste grunnen til at jeg vil lære første skritt om C er fordi jeg har en C kode som jeg vil gjøre om til en Python kode! Men så er problemet at jeg har postet det spørsmålet, men jeg fikk ikke svar! :mad: Derfor tenkte jeg at jeg kunne bare lagre koden som et C-program og så kunne jeg se hvordan programmet virket!! :mad: jeg har ikke planer om å begynne med et nytt språk! :mad:

Endret av chipmann
Lenke til kommentar
Nei luser32! :mad:  Eneste grunnen til at jeg vil lære første skritt om C er fordi jeg har en C kode som jeg vil gjøre om til en Python kode! Men så er problemet at jeg har postet det spørsmålet, men jeg fikk ikke svar! :mad: Derfor tenkte jeg at jeg kunne bare lagre koden som et C-program og så kunne jeg se hvordan programmet virket!! :mad: jeg har ikke planer om å begynne med et nytt språk! :mad:

6497309[/snapback]

Neivel, kjempelurt da...

Men du burde kanskje sette deg ned og tenke litt nå; er det verdt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...