thomasski Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ja, hvordan skal dette egentlig gjøres? Forsiktig Jif-spray og tørkepapir? Er det uproblematisk å støvsuge tastaturet? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Tenker du på utvendig eller innvendig? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) stikk på biltema og kjøp trykkluft på boks (sånn sprayboks sak) til rengjøring av tastatur og vifte. tastaturet mitt ble som nytt! det funker ikke med støvsuger, kommer ikke til under tastene. ville også vurdert å skru opp laptopen og blåse bort drit fra kjøleribba hvis du ikke kommer til den utenifra. min ble mye kjøligere og ikke minst stillere etter jeg fjerna et par hybelkaniner fra ribba. EDIT: til skjerm og utvendig rengjøring vil jeg anbefale å stikke innom en dagligvare og kjøpe en mikrofiber støvklut. får bort alt dritet, uten å risikere at ting vlir fuktskada. Endret 5. juni 2006 av eucalor Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Microfiberklut er LCD'ens verste fiende, det riper opp skjermen. Du får kjøpt skjermrens hos de fleste el-kjeder som er beregnet på LCD, plasma etc.. Lenke til kommentar
thomasski Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 stikk på biltema og kjøp trykkluft på boks (sånn sprayboks sak) til rengjøring av tastatur og vifte. tastaturet mitt ble som nytt! det funker ikke med støvsuger, kommer ikke til under tastene. ville også vurdert å skru opp laptopen og blåse bort drit fra kjøleribba hvis du ikke kommer til den utenifra. min ble mye kjøligere og ikke minst stillere etter jeg fjerna et par hybelkaniner fra ribba. EDIT: til skjerm og utvendig rengjøring vil jeg anbefale å stikke innom en dagligvare og kjøpe en mikrofiber støvklut. får bort alt dritet, uten å risikere at ting vlir fuktskada. 6244858[/snapback] Ok, takk for tips!! Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Microfiberklut er LCD'ens verste fiende, det riper opp skjermen. Du får kjøpt skjermrens hos de fleste el-kjeder som er beregnet på LCD, plasma etc.. 6244936[/snapback] Hmm. det visste jeg ikke. har heller ikke lagt merke til riper på skjermen min, den er blank og fin. og jeg gikk ganske grundig til verks. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Microfiberklut er LCD'ens verste fiende, det riper opp skjermen. Du får kjøpt skjermrens hos de fleste el-kjeder som er beregnet på LCD, plasma etc.. 6244936[/snapback] Hmm. det visste jeg ikke. har heller ikke lagt merke til riper på skjermen min, den er blank og fin. og jeg gikk ganske grundig til verks. 6250243[/snapback] Fru Fortuna elsker deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå