ePleX Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Jeg har selv G5 og er veldig fornøyd med den, men ikke kjøp icemat (hadde en før jeg kjøpte den) musen klarer ikke å lese av bevegelsene fordi g5 er en laser mus og det er ikke mx518...men det er vel der steelpad kommer inn... har nå thunder 9 og er veldig godt fornøyd med den å.. men husk å kjøp den glatt hvis du skal ha g5.. fordi den tar ikke i den ruggete matten Endret 23. juni 2006 av ePleX Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 hmm, litt rart at min G5 funker 100% på corepad da:p Lenke til kommentar
Thexeqtr Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 (endret) Kjenner mange som har g5. Du trenger nesten ikke matte til den fordi den leser underlaget veldig bra. G5 leser qpad, det er min erfaring iallefall. Personlig har jeg mx518 med qpad midsense. er råfornøyd:D. Men du trenger ikke ei mus som du ikke liker. Gå i en butikk og sjekk hvordan de er å holde i. "Folk har vunnet CPL med kulemus" Endret 23. juni 2006 av Thexeqtr Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Anbefaler ikke å bestille Razer Copperhead. Mange av disse har produksjonsfeil, og ofte går det ikke an å rette det opp med software. Siden det er laser kan de ikke "lese" alle musematter, og de har en tendens til å koble seg ut, slik at du må ta ut/inn kabelen. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 25. juni 2006 Del Skrevet 25. juni 2006 Humbug og pølsevev. Jeg regner med du har Logitech-mus, og har kjøpt aksjer eller noe? Om de har produksjonsfeil kan du få tilsendt en ny. Jeg har aldri vært borti noen som har hatt det, det er nok ikke så utbredt som du tror. Dessuten "kopler aldri musen seg ut". Musen bruker derimot en spenning som ligger akkurat på grensen til USB2.0-spesifikasjonene, og dermed, om du har en dårlig/unøyaktig strømforsyning, eller et dårlig/unøyaktig hovedkort, så har noen ganger musen problemer med å starte opp når man slår på PCen. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan som mange andre anbefale G5, bruk den med en Steel eller Q-pad så blir det nok bra. Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg regner med du har Logitech-mus, og har kjøpt aksjer eller noe? 6380349[/snapback] Har faktisk en defekt Copperhead liggende v/ siden av meg. Og denne musen er det andre eksemplaret jeg har fått... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da må du hatt århundrets uflaks. Defekte mus har versert siden Viper, og det har vært en liten torn i siden til Razer, men det har da aldri vært noe problem i stort omfang etter det jeg har erfart. Hvorfor sender du den ikke inn? Lenke til kommentar
jaynuz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Skal det. Satser på reklamasjon ettersom jeg ikke vil bruke en slik mus igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå