k1ngkong Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei. SKal bestille ny pc senere i dag Har ikke peiling paa hvilken mus og matte jeg skal kjøpe, men har satt opp razer CH og razer speedmatten. Noen som har noen forslag? kanskje den nye razer pro musen og matten kunne vært noe? Takk for all HJELP! <3 Endret 5. juni 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Razer er gode mus for gaming. Musemattene har eg ikkje så mykje erfaring med. Men kan anbefale mx og G serien til Logitech. MX518 og G5 er svært gode mus. Musematter eg anbefaler er Steelpad og Qpad. Lenke til kommentar
xSorAxSaNx Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg annbefaler også MX518 .. bruker den selv .. å den er en extremt god gamer mus .. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Den nye razer pro musen er det en mus som er egnet for spilling? Kunne kanskje tenkt meg den musen og den nye musematten. Eller bare en av razer musene Endret 5. juni 2006 av chris10an Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 razer copperhead... og en gratis musematte fra fijutsi-siemens eller noe sånt... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 razer copperhead... og en gratis musematte fra fijutsi-siemens eller noe sånt... 6245254[/snapback] Jaha Lenke til kommentar
Bleach Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei Jeg vil på det sterkeste anbefale Logitech MX518 gaming mus, og Icemat musematte. Perfekt oppsett for Counter Strike. Jeg har prøvd razer mus i spill som CS og funker dårlig! Men dette er min mening. Lenke til kommentar
sjekkih Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) logitech G5, MX518 er billigere og kanskje like greitog razer copperhead sjekk her feks. ja. Hva har du fra før? det du er vant til er alltid best, da tenker jeg på formen på musa tror jeg.. Endret 5. juni 2006 av sjekkih Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har aldri skjønt poenget med å betale 200,- for ei musematte... Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Poeng og poeng, jeg liker den bedre enn den tøymatta til 25.- la meg nå få ha den... Jeg har aldri skjønt poenget med en bil til 1mill+ men det har aldri interesert meg i å klage på det heller.. OT : MX518 og en fUnc matte synes jeg er den beste kombinasjonen. Men som ørten folk har sagt før meg, dette er personlige preferanser. Enten liker du logitech eller razer, er svært få som liker begge. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Jeg har logitech mx310 fra før av, og en utslitt func matte :!: Tror jeg skal gaa for mx518 jeg Men skal jeg velge steelpad eller qpad? mx310 og copperhead er jo veldig lik i formen, dem er ganske smA begge to. Liker ikke 310 saa veldig godt. Mener kanskje 518 er lettere aa ha kontroll over siden den er sApass stor og sitter godt i hAnden - Broren min har icemat, sA jeg kan jo ta den om alt skulle gA i dass Endret 6. juni 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Qpad eller steelpad? Har brukt begge med mx518 og dei er ektremt gode. Ta den som er billigast eller penest. Lenke til kommentar
Thera Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har aldri skjønt poenget med å betale 200,- for ei musematte... 6250004[/snapback] har du noen gang spilt cs passe seriøst? =) Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Har sett mange "seriøse" CS-spillere spille på merkelig utstyr, så det er nok ikke det beste argumentet. Personlig er jeg nødt til å ha skjerm/tastatur/mus/musmatte i et helt rett oppsett, ellers blir det et irritasjonsmoment. Jeg ville gått for en Razer CH og en QPad, samt mouseskates av noe slag. Ikke så veldig viktig på en QPad kanskje, men det skader ikke. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg har Razer Diamondback og Razer Prosolutions Mus matten. Det er det beste jeg noen gang har spilt på bare så det er sagt! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Anbefaler Qpad og Qpad glidz på det sterkeste, har du denne matten spiller det egentlig ingen rolle hvilken mus du har. Velg en mus du synst passer godt i neven din. Mvh Erling Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 Når det kommer til gaming så er alt eller vane. Damien (en av verdens mest kjente CS spillere, som spilte i tideligere verdens beste clan) spilte med kulemus og en eldgammel, bulete pokemon musematte... Men personlig elsker jeg Qpad. Jeg liker stoffmatter bedre enn harde. Igjen, vane sak. Jeg liker også Logitec musene. Synes de er delige. MX utgavene. Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 OT : Justin_sane = Nitsuj fra Burning Blade? Står til? :!: Lenke til kommentar
Reached Skrevet 22. juni 2006 Del Skrevet 22. juni 2006 hmm synd med det som skjedde med Malice (Seyset) Vil også anbefale mx518! Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 haha, skjer med Malice folk a. Blir heeeelt satt ut jeg! Dere driver med? Forresten ingen her som har peilig på trådløst? (Les postend "tråløs mus og tastatur) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå