Gå til innhold

Diskutèr "Den rullende Superprogramlisten"


Anbefalte innlegg

Programtittel: Visual Studio Express (for VB.net, C#, C++, J#)

Bruksområde: Programmering

Anbefales fordi: Godt utviklingsmiljø for VB.net, C#, C++ og J#

Lastes ned fra: http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/

Kostnad: Gratis!

Kjente ulemper: Noen av de mest avanserte funksjonene er tatt bort.

 

[img']http://www.msexchangefaq.de/code/net4admin02.JPG[/img']

6267584[/snapback]

Kan man kompliere til skikkelige .exe-filer, eller er dette tatt vekk i Express-utgaven?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan til og med selge programmene du lager.

6315777[/snapback]

:p

 

Jeg trodde det var en eller annen Express-utgave som ikke hadde mulighet til å kompliere til .exe. Kanskje det var VB .NET Express hvis den finnes.

 

Edit: Og du skriver VB .NET. Kan det brukes til VB6 også?

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Jeg trodde det var en eller annen Express-utgave som ikke hadde mulighet til å kompliere til .exe. Kanskje det var VB .NET Express hvis den finnes.

 

Edit: Og du skriver VB .NET. Kan det brukes til VB6 også?

6316791[/snapback]

Tidligere Express-utgaver (til VS 2003 for eksempel) kunne ikke kompilere exe-filer, men 2005-utgaven kan. Selv kompilerer jeg exe-filer med VB.NET Express. :)

 

Du kan ikke programmere "ren VB6"-kode i .NET, men det ligner voldsomt. Det har bare blitt oppgradert for å si det sånn. Det koster deg jo heller ikke noe å prøve... ;)

Endret av moskus
Lenke til kommentar

det stopzilla programmet var jo helt utrolig, den påsto at den fant en tresifra antall spionprogrammer på maskinen min, mest IE domains da, selv om jeg både bruker Adaware og spybot ganske regelmessig, ingen virus da heldigvis, men den fant et rootkit jeg ikke visste om, jeg som bare putter inn spillcder :)

Lenke til kommentar

Hvis du har brukt "patchere" så vil det trigge på dem. Altså "dummies" som spres på harddisken din for å oppta plassen til mulige spywarefiler.

 

Hos meg fant det 2 stk. Og ikke noe mer rett etter installasjon. Men det har avslørt mye snusk FØR det ble installlert så jeg fikk en sjanse til å stoppe det.

 

Jeg er kongefornøyd med programmet.

Lenke til kommentar

Ja det er det jeg mener. Spybot setter ut tomme filer med samme navn som de opprinnelige programmene ville ha døpt sine spionfiler. Og deretter hindrer SS&D tilgangen til disse filene slik at de hindres i å infisere maskinen din.

 

Jeg har signert kontrakt med StopZilla.. Og det har holdt maskinen min frisk lenge nå.. Jeg tror at SpyZilla i kombo med NOD32 er en sikker kombinasjon.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Edge: Angående WindowsBlinds er det en par til ulemper. Maskinen blir tregere selv om det står at den ikke bruker så mye mine. Og det er heller ikke alle programmer som funker optimalt, funket ikke så godt til SketchUp. Men det er jo bare til å slå det av. Det er det jeg har merket med WB.

Men ellers er det et greit og godt program.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Programtittel: FREE Keylogger v.1.1

Bruksområde: Logger alt som blir skrevet i alle programmer

Anbefales fordi: Lite, lett, velfungernede og ikke minst sikkert

Lastes ned fra: http://www.free-keylogger.com/

Kostnad: Kr. 0,-

Kjente ulemper: Glemmer du passordet ser du aldri mer programmet igjen. Det er en skjult prosess. Og kan heller ikke avinstalleres uten pasordet.

 

freeklg.gif

6782200[/snapback]

AVG AntiVirus kommer med varsel om en trojan når jeg har installert det. Inneholder det virus, eller er det bare det at en keylogger fungerer som en trojan?
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
Programtittel:

LAME MP3 Encoder 3.98

Bruksområde:

Encode musikk fra cd'r(konvertere for programmer som Audiograbber.

Anbefales fordi:

Det gir bra lyd

Lastes ned fra:

http://www.free-codecs.com/download/Lame_Encoder.htm

Kostnad:

GRATIS

Kjente ulemper:

Jeg bruker denne med Audiograbber og når programmet kommer til encodingen og kjører LAME kommer LAME opp som en svart cmd-boks. Utrolig irriterende fordi den går over alle vinduer og kommer på nyt for hver sang så må minimere den for hver låt. HUSK Å IKKE LUKKE DEN!

 

Hvordan få det til å fungere i Audiograbber:

Legg DLL-fila i Audiograbber mappen (som oftest C://audiograbber) + lame.exe fila

Åpne Audiograbber og klikk på MP3-knappen

Klikk External Encoder

Klikk på Browse-knappen og finn LAME.EXE filen

Merk av for: Use Encoder as internal encoder

Om du vil at programmet skal slette WAV versjonen av sangen når den har encodet merker du av for MP3 file via intermediate wav file. Delete the wav file

7229542[/snapback]

 

Ulempen kan fikses! Om man unzipper LAME rett i Audiograbbermappa, som beskrevet, skal man kunne velge LAME som "internal encoder" i Audiograbber. Da slipper man cmdboksen.

post-48596-1175730335_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...