Stian-J Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dersom jeg feks. avslutter et program og returnerer til skrivebordet må jeg som oftest vente noen sekunder før jeg kan gjøre noe igjen, kan bevege på musa, men ikke klikke på noe. Det samme gjelder ofte i internettleseren og diverse programmer, må vente mens den "gjør seg klar". Dette har vært et problem siden jeg fikk datamaskinen (Acer TravelMate 4670). Noen som vet hva problemet kan være, da dette er ganske irriterende i lengden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ta en titt på HD LED når dette skjer, for å se om det er mye diskaktivitet. Lenke til kommentar
Stian-J Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Sjekket nå, det er ikke mye diskaktivitet. Den bare fryser liksom, alt ser normalt ut, temperatur, diskaktivitet som du nevnte, og maskinen er ellers helt fin og rask. Men en annen ting er at den også henger i noen sekunder iblant når jeg spiller av filmer i Media Player, VLC ol. GrrRr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå