Mad_Max Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei der Nå er det tid for feriepenger og da hadde jeg en liten tanke om og oppgradere pcen min.Så kom jeg plutselig over denne pakken på komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318576 Oppgraderingspakke ATI Crossfire, ASUS A8R-MVP + Sapphire X1900CF og X1900XTX 8395kr. Dette må vell være en sykt bra kombinasjon eller hva trur dere? Trur dere at dette er noe og satse på? Er litt usikker på hvor stor forskjell det er med dobble skjermkort kontra et skjermkort. Takker for tips.... Endret 5. juni 2006 av Mad_Max Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 det er ganske stor forskjell, hvis du spiller de riktige spillene i store nok oppløsninger. men hvis du fortsatt spiller i 1024 x 768 eller deromkring, så holder det i lang vei med et kort. jeg vil mene at for det meste, så må man opp i 1600 x 1200 for å tjene på å ha to skjermkort. (min mening) Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Regner med at når du tenker på å bruke 8k+ på grafikk så har du allerede en god skjerm med 1600x1200? Om ikke så kjøp ett kort og en skjerm istedet. For det er først der, som tha stoffi sier, at du får utnyttet kortene fult ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå