johnroger Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hei - jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny pc, og de siste gangene har jeg bygget de selv - men kom nå over noen HP maskiner med mye fint inni. https://prisguiden.no/product.php?productId=40166 https://prisguiden.no/product.php?productId=40170 Er det noen som har erfaringer med disse? Samt - jeg har en par ekstra harddisker i den gamle (2x200 + 2x120) hvor jeg håpet å kunne bruke disse videre. Men er det _plass_ til 2/3 av de (trenger IDE-kontrollerkort regner jeg med) Eller bør jeg sette opp en selv? mvh johnroger Endret 18. juni 2006 av johnroger Lenke til kommentar
eflas Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg synes ikke det der var mye for pengene. Du kunne jo sette opp en selv, eller se om de norske webshoppene har noen gode tilbud. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes ikke det der var mye for pengene.Du kunne jo sette opp en selv, eller se om de norske webshoppene har noen gode tilbud. 6253473[/snapback] Ja d syns jeg og! Best å sette opp selv! Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 Men - hva er et _must_ idag? Kommer til å bruke den til webkoding, surfing å Worldofwarcraft. Tenker på 2048ram, et nice skjermkort (men ikke fra øverste hylle prismessig). Bør jeg gå for AMD X2/AM2/ eller Intel? Eller vente på nye Intel? Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sett opp selv.. Alt kommer an på hvilken prisklasse, men jeg liker AMD.. Hvis du velger AMD2 er du vel litt mer klar for fremtiden, jeg hadde selv valgt dette.. Skjermkort har jeg selv Geforce 7900gt.. Kjempe bra kort, trenger ikke bedre enda.. Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sett opp selv.. Alt kommer an på hvilken prisklasse, men jeg liker AMD.. Hvis du velger AMD2 er du vel litt mer klar for fremtiden, jeg hadde selv valgt dette.. Skjermkort har jeg selv Geforce 7900gt.. Kjempe bra kort, trenger ikke bedre enda.. 6273781[/snapback] Ja du bør gå for AMD socket am2 ! Har du tenkt å gi mye for data maskin?? Lenke til kommentar
............... Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Sett opp selv.. Alt kommer an på hvilken prisklasse, men jeg liker AMD.. Hvis du velger AMD2 er du vel litt mer klar for fremtiden, jeg hadde selv valgt dette.. Skjermkort har jeg selv Geforce 7900gt.. Kjempe bra kort, trenger ikke bedre enda.. 6273781[/snapback] Ja du bør gå for AMD socket am2 ! Har du tenkt å gi mye for data maskin?? 6274353[/snapback] greit.. AMD SOCKET AM2 er lurt..! Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 9. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) tenkte oppmot 10 000 (uten skjerm) Spørst hva jeg får delene for. gidder ikke kjøpe masse jeg ikke trenger. så alt under 10 000 er også fint. (kan gå litt høyre vist det er et _must_) sikla litt på denne: HP Pavilion w5296 spec: * AMD 64 X2 4200+ * 2048 MB Minne * 250 GB S-ATA Harddisk * 256 MB Geforce 7800GTX DVI/TV-out - men den er vel ute av produksjon nå :/ en ting til: jeg kan vente på AM2 (får ikke lønn før juli ) Endret 9. juni 2006 av johnroger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå