Sodd Ball Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Fant nettop ut at det jeg skrev allerede var postet... Så da skriver jeg bare at jeg har hatt samme problem, men jeg fikk bare fattern til å betale Endret 5. juni 2006 av lago Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ring kundekonsulenten din. 6246040[/snapback] Hvem nå en det er 6246048[/snapback] Det må du nesten vite selv, jeg tviler på at jeg kan ringe Nordea og be om å få snakke med Edges konsulent... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Norske Visa Electron har verken kortnummer eller "expiration date" og man kan derfor ikke bruke dem på nett. Var i hvert fall det folkene i banken fortalte meg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappaen min er sterkere enn pappaene deres 6245196[/snapback] Pappaen min er verdens sterkeste mann og har drept en isbjørn og holdt igjen et fly med bare hendene. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Norske Visa Electron har verken kortnummer eller "expiration date" og man kan derfor ikke bruke dem på nett. Var i hvert fall det folkene i banken fortalte meg. 6246513[/snapback] Kortnummeret er skjult, men det ER jo et kortnummer på de også.. Jeg har sett mine hele kortnummere på et par betalingsterminaler i utlandet. Blandt annet Nike Concept Store i Cairo - av alle steder. Dog pleier jo deler av kortnummeret og sladdes bort. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Norske Visa Electron har verken kortnummer eller "expiration date" og man kan derfor ikke bruke dem på nett. Var i hvert fall det folkene i banken fortalte meg. 6246513[/snapback] Expiration Date har i allefall jeg Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 expiration date har de jo selvsagt. Problemet er den koden man benytter ved kjøp over telefon eller internett, den heter noe sånt som "Card verification number". Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare for å bumpe litt. Info på mitt kort (SB1 NN) Gyldig t.o.m. xx/xx Fødselsnr. xxxxxx xxxxx Kontonr. xxxx xx xxxxx Kontrollnr. ABCD xxx Har også et firesifret nummer på fremsiden av kortet. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Pappaen min er sterkere enn pappaene deres 6245196[/snapback] Pappaen min er verdens sterkeste mann og har drept en isbjørn og holdt igjen et fly med bare hendene. 6246534[/snapback] Pappaen min har oppdratt meg til ikke å skryte så jævlig hele tida. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Enkelt svar: Vent til dere er over 18 så slipper dere å bekymre dere for slike ting. Eller få mamma/pappa til å gjøre det Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Enkelt svar: Vent til dere er over 18 så slipper dere å bekymre dere for slike ting. Eller få mamma/pappa til å gjøre det 6488872[/snapback] Lett for deg å si Mamma/pappa hater å opplyse kortnr o.l. på nettet. Ekke bare bare da 1 Lenke til kommentar
musjavais Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Kjehaako sa det varierte fra bank til bank, og det kan stemme det, jeg hadde Visa Electron i DNB Nor, og kunne ikke bruke det kortet til netthandel. Hvis du får bestilt Visa electron fra nordea bank tror jeg det skal funke, fordi fra nordea får du 16 sifre foran på kortet å de nummerene du trenger får å bestille bak å da burde det funke søstren min har det. Lenke til kommentar
horse4life Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 lol, du tar opp en 5 år gammel tråd:) Skal nevnes at det er debitt-kort du trenger. Tror det er noe greier med at du ikke har lov til å ha gjeld eller noe når du er under 18.... og det kan du få med Visa/mastercard visstnok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå