AiKi Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 At de har Visa Electron som et alternativ, kan skyldes at f.eks. andre europeiske lands Visa Electron-kort er på samme måte som Nordeas. Men likevel dumt å ikke påpeke det på siden, ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du må få kontonummeret ditt fra banken.. 6244542[/snapback] Kontonummeret mitt står på kortet, det er kortnummeret jeg må ha... 6244550[/snapback] Ahhh Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 hadde ikke kostet de mye å skrive "May not work in some countries" bak.. 1 Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Man kan ikke betale over nett på den måten med Visa Electron, fordi det er et ungdomskort. Det jeg gjorde når jeg skulle betale (en genser) på nett, var at jeg trykket sånn at jeg skulle få en utskriftvennlig versjon av regning, skrev inn betalingskoden der og sendte via nettbank med en gang. Veldig enkelt, men vet ikke om det er mulig på WoW. Btw: Alle barna spilte WoW uten Siv, hun hadde et liv. Endret 5. juni 2006 av xerminx Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Vi har to Visa Electron-kort knyttet opp mot noen bedriftskonti i et sydlansk land. De er like praktiske som VISA(sånn bortsett fra at du må ha elektronisk kontakt, men det har de jo nesten alle steder du bruker visa også..) Visa Electron er et produkt som er litt forskjellig fra land til land... (Sånn helt generelt betyr det bare at du kan betale visa Visa's nettverk. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappa er banksjef. Og han sa det ikke er mulig å betale på nett med VISA Electron. Dette gjelder ungdomskortet. Men som sagt, kan hende det varierer. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappa er styreleder. Vi har brukt utenlandsk Visa Electron på nett. (Ikke ungdomskort). Er dog et svært lite problem i og med at jeg har fulle VISA-kort(ikke Electron). Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Pappaen min er sterkere enn pappaene deres Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eh.. dere mangler en Commandore - 64. Det er jo bare å gå i banken å spørre etter kortnummeret. Og høre om de kan åpne for netthandel om det er stengt. Det funker i allefall med kortnummer her, var ikke sperra i det hele tatt. Har Visa Electron fra Sparebanken 1. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Poenget er at de færreste Visa Electron er utstyrt med sånn security-kode som brukes når man ikke "shower" kortet sitt. Du vet, den koden i signaturfeltet på vanlige kort. Dersom denne ikke kreves, er det jo kein problem. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jaja, men her trenger han bare kortnummeret. Ring, eller gå til banken. Problem solved. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eller bruk det i utlandet på VISA-delen, så står det vel ofte på kviteringen... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kan man ikke bruke PayPal? Norsk Visa Electron skal uansett ikke gå an å betale på nett med. Electron betyr at det kan du brukes i digitalt/elektronisk. Og nei, internett er ikke elektronisk. Altså minibanker og kortterminaler i butikker. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jo da, internett er elektronisk. Hver gang du betaler ser du at deu må vente litt for at de sjekker opp. Paypal aksepterer ikke Visa Electron, har de skrevet til meg. Men det er jo enkelt å overføre via giro/nettbank til paypal. (Dessuten vet ikke den norske stat om Paypal-kontoen din!! :p ) Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ett spørsmål i denne tråden: Nå har jeg allerede et ungdomskort fra nordea. Men det er ikke såkalt Visa Electron, selv om det er det det står på sidene dems. Får jeg nytt, eller må jeg spørre dem om det? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nordea har vel brukt Cirrius eller noe på sine? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Nordea har vel brukt Cirrius eller noe på sine? 6246010[/snapback] Mitt har maestro. Men se på denne siden: Ungdomskort Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ring kundekonsulenten din. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du må dra til banken for å finne ut kortnummeret ditt, eller tar jeg feil ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ring kundekonsulenten din. 6246040[/snapback] Hvem nå en det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå