Gå til innhold

Betale med Visa Electron på nett - Hvordan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan man betale med Visa Electron på nett? Mener å huske at det ikke gikk, da Visa Electron er ett kort for folk under 18, er mulig jeg tar feil.

6244484[/snapback]

Det kan stemme det, men på den siden kan man velge mellom en 4-5 kort, der visa electron er ett av de..

Lenke til kommentar
Du må få kontonummeret ditt fra banken..

6244542[/snapback]

kontonummeret står vel på kortet? er jo kort nummeret han skal ha.

Du har ikke ett siffer i signatur feltet? er visst stor forskjell på Visa Electron og vanlig Visa da.

Sorry ass, men jeg er tom for forslag :(

Lenke til kommentar

Og i tillegg må du ha 'Verification code', altså en godkjennelseskode på tre siffer.

Banken kan sikkert hjelpe deg med det også.

Merk at det er forskjell mellom Visa Electron-utgavene fra forskjellige banker. Nordeas kan du betale med som et vanlig Visa, uten at du trenger noe informasjon fra banken, DNBs fungerer f.eks. ikke slik.

Lenke til kommentar
jaja.. takk for at du tok deg tid da..

6244557[/snapback]

Du blei sikkert litt skuffa, men ta å ring banken i mårra og spør dem, de burde kunne hjelpe deg. Eventuellt så kan du kanskje låne mors kort, og betale henne tilbake, så får du gjort det i dag. :) lykke til

Lenke til kommentar
Mener å huske at banken sa det ikke kunne brukes på netthandel da jeg fikk mitt Electron for lenge siden. Kan hende jeg tar feil, men kan ikke finne noe kortnummer på mitt.

6244559[/snapback]

Kjehaako sa det varierte fra bank til bank, og det kan stemme det, jeg hadde Visa Electron i DNB Nor, og kunne ikke bruke det kortet til netthandel.

Lenke til kommentar

æsj, jeg gidder ikke å styre noe mer med det og spør mutters..

Syns bare det er tåpelg av wow-utviklerne å ha visa electron som et alternativ, ettersom det ikke virker.

Får håpe mutters er blid i dag.. Kommer sikkert til å bli kjefta opp og ned om at det er sommer, fint vær, skole og dyrt..

Takk for hjelpen alle sammen...

Endret av mr. Zilter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...