Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Bestefaren min syntes da pissestokken var riktig så storveies. Hvis faren din ikke har en eneste hobby, kan du jo kjøpe noe grisedyr alkohol? La oss si du kjøper et par flasker førsteklasses årgangsvin, og sier at "disse skal vi ikke åpne før 70-års-dagen din". Det hadde kanskje vært litt kult. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Forslag: Ny jakke? Ny strikkegenser? Nye briller? Kanskje han kunne tenkt seg en gyngestol (får vel mere bruk for den i senere år:) Fattern fyller 50 år om en uke...da får han jaktrifle Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hvis han er tøff: Fallskjermhopp! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 6. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2006 Må si at jeg likte begge forslagene dine, Isbilen! Fallskjemhopp ja ... spennende.. Han er jo relativt sprek, i grunnen.. Hvor mye vil noe sånt koste?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Fallskjerm var ørlite grann dyrere enn jeg trodde. Uansett, her er prislisten til Oslo Fallskjermklubb (www.fallskjerm.no): Tandem: Valgfri dag hele sesongen kr. 2 690,- Tandem Kampanje! (Mandag til fredag, ikke helligdag): kr. 1.990,- Video (DVD): kr. 690,- Video (DVD) og bilder (CD-ROM): kr. 850,- Video (DVD), bilder (CD-ROM) og innrammet bilde: kr. 990,- Lenke til kommentar
Montag Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gi ham en dag på Rudskogen bak rattet på en racingrigget BMW. Sjekk her. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Gi ham en dag på Rudskogen bak rattet på en racingrigget BMW.Sjekk her. 6254408[/snapback] Åh, det ville nok vært kult! Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Slenger meg med på denne. Far min fyller 50 år om to uker. Er ikke sikker på hva jeg skal kjøpe til han, men den leathermanen som ble nevnt tidligere så ut som en bra gave Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå