Bone Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Heisann! Min far blir om noen veldig få dager hele 60 år. Og i motsetning til meg, som nesten året rundt gnåler om ting og tang jeg ønsker meg ( ), så får jeg hele tiden til svar når jeg spør; "Nei, det er ikke så farlig med gave.." .. Jo! Selvfølgelig er det det! Det gjør det bare værre for meg når jeg skal finne noe.. Så, kan dere hjelpe meg med å komme med noen forslag! Det hadde vært flott!! For, per nå så vet jeg virkelig ikke hva jeg skal kjøpe for noe.. Ønsker jo selvfølgelig seriøse svar.. Som sagt, det er jo en 60 - års dag, så kanskje den faste boka og t-skjorta for vente i år.. Pris?! Nei, vet ikke.. kommer jo ann på hva det er.. Pocketbok?! Neeh, litt finere.. Hytte ved havet!? Kanskje litt billigere.. hmm.. Burde vel kommet langt med 1000 - lappen?! Eller? 1500? hmm.. Kom med forslag dere.. Takk, takk! Endret 5. juni 2006 av Bone Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hva slags interesser har han da? Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Gi han en PS2 og ett bilspill, og se hva som skjer Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Gi han en PS2 og ett bilspill, og se hva som skjer 6244326[/snapback] haha! den var bra Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hm ei fin klokke kanskje. Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 PS2 og dansebrett.. Ikke flere ølmager i fremtiden.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hehe... Er det ingen store spleiseplaner i familien eller slekta som du kan snike deg med på? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307094 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hadde tenkt å foreslå en av de nye Canon-kikkertene, men så så jeg hva de kostet... Det kan jo hende du vinner i Lotto. Uansett, er ikke ny kikkert en slik typisk gubbepresang? Eller kanskje en fluefiskestang? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil tro en Leatherman slår godt an. Eventuelt et annet verktøy han ikke har. Om han har interesse for naturen, kanskje en kikkert som noen nevnte eller noe lignende? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg ga pappa en tur til Barcelona i 60års presang... Vi var godt nok litt flere om billetten, men jeg vil anbefale en reise til et sted han liker godt.. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil tro en Leatherman slår godt an. Eventuelt et annet verktøy han ikke har. Om han har interesse for naturen, kanskje en kikkert som noen nevnte eller noe lignende? 6244757[/snapback] Eller kanskje en kniv fra Brusletto ? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg vil tro en Leatherman slår godt an. Eventuelt et annet verktøy han ikke har. Om han har interesse for naturen, kanskje en kikkert som noen nevnte eller noe lignende? 6244757[/snapback] Eller kanskje en kniv fra Brusletto ? 6245719[/snapback] No sånt kanskje ja. Om han er naturinteressert da. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Mange gode forslag her ja, men hadde vært lettere å finne noe hvis du skrev opp noen interesser. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det var noen svar her ja! Men, saken er jo at min kjære far ikke har en eneste kjent hobby! Ikke fisking, eller jakt, eller maling, eller noe.. Nå hørtes han plutselig kjedelig ut.. Og, det er jo det som gjør saken så ille, at det er liksom ikke innenfor noe "spesielt felt" jeg kan satse på.. Klokke hadde jo vært en fin idé, hadde det ikke vært for at jeg ga han ei ordentlig fin klokke for noen år siden (4-5000,- eller noe). Det meste av verktøy har'n.. Han jobber mye med slikt.. Og når det gjelder å sponse en sydentur, så hadde jo også det vært en fin idé, men nå er det faktisk slik at sydenturden allerede er i boks, og vi drar til Grand Canaria for å feire den, meg og han! Vi drar fredags morgen.. Og den sponser han meg! Spleising-delen har også falt litt bort av diverse grunner.. Skulle ønske jeg kunne komme med noe mer hjelp, mem jeg like rådvill som en fjert i en kurvstol (eller hvordan nå det uttrykket var) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjøp han noe morro... som han kanskje ikke nødvendigvis har bruk for, men som er morro å ha. Som for eksempel en pissestokk. Slik at når din far begynner å få problemer med å ikke pisse på skoene sine, kan han bruke denne Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Kjøp han noe morro... som han kanskje ikke nødvendigvis har bruk for, men som er morro å ha.Som for eksempel en pissestokk. http://home.online.no/~roywilly/tor50/pissestokk.jpg http://www.gott.no/images/trevare/treartik...eumsst_stor.jpg Slik at når din far begynner å få problemer med å ikke pisse på skoene sine, kan han bruke denne 6249286[/snapback] Fadern fikk en sånn en gang, utrykket sa bare "Hva faen skal jeg med dette? Dette var jo like moro som kusma" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå