zn00ker Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 07:27, skrev wil:jeg skal bli flinkere jeg også, til å bruke google, og furumets søkefunksjon, men det er som dere sier at det blir veldig lett å bare stille spørsmålene på hardware`S forum, Takker for Støtten,PS: Skal bli flinkere. Det er litt for lett. Men man må ta litt i seg selv og prøve å skjerpe seg. Er godt å høre at du tar litt selv kritikk. Etter min mening er det veldig viktig og viser at en person er voksen nok til å innrømme feil osv. Lenke til kommentar
somethingblue Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 will er dum dum dum *trallelalla* *peke på og le av* :razz: ikke vær så jaevla haarsaar Lenke til kommentar
tore- Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Tør jeg spøøre hvorfor så mange er så forbanna dumme til å svare på en slik meningsløs tråd? Det er JÆVLIG rart at denne ikke er blitt flyttet vekk fra linux forumet enda... jesus (harald eia) Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-10 16:31, skrev tore-:Tør jeg spøøre hvorfor så mange er så forbanna dumme til å svare på en slik meningsløs tråd? Det er JÆVLIG rart at denne ikke er blitt flyttet vekk fra linux forumet enda... Det er fordi jeg ikke har lest den ennå. Gidder ikke flytte. Sperrer tråden. Jeg trenger vel ikke forklare hvor dere skal poste slikt? Ikke det nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg