Gå til innhold

hvorfor svarer dere slik på spørsmålene mine.

wil

Anbefalte innlegg

hvorfor kan ikke de som bare ufornuftige meldinger til meg bare slutte med det. jeg liker ikke å få slike meldinger. jeg spør bare om ting jeg lurer på. jeg spør jo selvfølgelig ikke om ting jeg vet fra før. denne meldingen er ikke for gjøre noen sure her, men det er bare det at jeg liker ikke å få slike meldinger når jeg skriver spørsmål innlegg. så vidt jeg vet så er dette forumet er jo for de som spør spørsmål om linux, eller har jeg kommet på feil planet.

Prøv iallefall.

Tror dere at jeg tuller når jeg skriver meldinger. jeg skal fortelle dere at det gjør jeg ikke. men for all del, dette gjelder ikke alle på dette forumet.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-10-09 18:38 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-10-09 18:39 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-09 18:40, skrev zn00ker:

Regner med det er
tråden her du henviser til??

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-09 18:41 ]</font>

Hva har den tråden med linux å gjøre?

Wil: Hva med å bruke søkefunksjonen? Problemstillingen din har blitt tatt opp flere ganger tidligere.. åhhhh, dumming... :smile:

Lenke til kommentar

eh, what can I say. jeg vet at det er tatt opp tidligere, men hva med å svare sikkelig på spørsmålene mine istede for svare med at jeg er dumm å slike ting. jeg skal bli flinkere til å bruke søke funksjonen, men når jeg stiller et spørsmål så kan dere prøve å svare sikkelig.

og jeg lurer bare på.

hvorfor dere svare sikkelig på spørsmålene som andre folk på dette forumet, når dere ikke svarer sikkelig på spørsmålenw mine.

det skjønner jeg ikke.

Jeg har fostått at dere sier at jeg stiller de samme spørsmålene mange ganger, men jeg synes at jeg ikke stiller spørsmåelene manger ganger.

HUSK det går an å svare sikkelig.

PLEASE.

[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-10-09 18:53 ]

Lenke til kommentar

Jo, jeg kan forsåvidt forstå hvorfor enkelte blir irriterte over spørsmålene dine. Jeg har derimot ikke så stor forståelse for måten en del personer ordlegger seg på når de skal poengtere dette.

Grunnen til at jeg personlig kan bli litt irritert, er at enkelte ting du spør om kunne du fått greie på med en kjapp søkestreng i en bra søkemotor. Tenker spesielt på denne. Det er både kjappere og smartere enn å poste dette på forumet.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 19:04, skrev Lars73:

Quote:

Den 2002-10-09 18:58, skrev LiTe:

dum er vel den som skriver dum med 2 m'er.

lærte jeg på skolen.

:smile: :smile: :smile:

//provisere litt//

vet norsken min suger.

Mohahahahaha
:evil:

Så du mener det er duming det skal være
:grin:

hehe smartn :smile:

*ing form er ett tillegg til et ord så da blir dum dumming, og det er da 2 ord på med samme mening men brukt i 2 forskjellige sammenhenger(vanligvis)

:evil:

mo ha ha ha ha ha

Lenke til kommentar

wil

Meninga med søkemotorer, både her på forumet og generelt på nettet er for at folk skal få informasjon om ting de lurer på.

Når det gjelder forumet så er søkefunksjonen veldig kjekk av den grunn av det er garantert blitt spurt om før og man kan da lese den eller de trådene å få litt bakgrunn i spørsmålene.

Folk er rett og slett for late når det gjelder å gjøre litt research på egenhånd (var blant dem jeg også, men syns jeg har skjerpa meg en god del). Og da etter de har gjort litt research så kan man formulere spørsmålene sånn at andre faktisk har lyst til å svare.

Tenk deg at du er reporter, du skal intervjue en kar som du ikke veit noen ting som helst om. Du må jo da grave litt for å finne ut ting om denne personen så du har no å gå etter.

Uten litt research så har spørsmålene veldig lett for å bli dumme rett å slett og du får ikke fram det viktig om den personen.

Det sammen gjelder her på forumet (ikke det at jeg kaller deg dum, ikke misforstå meg :smile:).

Og bare for å ta et eksempel som mange spør om for tida: *Hvilket skjermkort?!*

Du klikker deg inn på tråden og du ser et spørsmål: *Hvilket skjermkort skal jeg velge??!*

Du får kanskje vite hvordan system han har, men ingenting om hva han faktisk skal bruke kortet til.

Da blir det gjerne til at flere (inkludert meg) viser til søkefunksjonen så de kan komme med litt mer konkrete spørsmål.

Sikkert noen som syntes at dette blei satt veldig på spissen, men det blåser jeg i for det er sånn jeg har opplevd at forumet har blitt (og det er sikkert mange som klager over meg, men som sagt jeg har skjerpa meg litt og jeg fortsetter med det!).

[Edit: Grammatikk feil og skriveleif :grin:]

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-10-09 22:56 ]

Lenke til kommentar

Det blir lett slik i disse foraene (HW er ett av de bedre). Noen er ikke voksene nok til å skille dette allmennyttige verktøyet fra underholdning (mIrc, SprayDate o.l.). Når en poster her regner en med svar basert på den andres overlegne kunnskap, ikke den andres overlegne holdning, subjektive oppfatning av intelligens eller språklige ferdigheter.

Noen bruker tiden sin på HOWTO's, vi andre bruker den på øl og damer. Det er ikke lett å ignorere hverandre, men en bør prøve :smile:

Skulle akkurat spørre åssen jeg fikk opp running processes, men Google gav meg ps -ax :wink:

Lenke til kommentar

jeg skal bli flinkere jeg også, til å bruke google, og furumets søkefunksjon, men det er som dere sier at det blir veldig lett å bare stille spørsmålene på hardware`S forum,

Takker for Støtten,

PS: Skal bli flinkere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...