pleiadene Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke? Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke? 6244192[/snapback] Standard Hoya pola filter feks, str 55mm. Hva mener du med ekstra linser? Det er ikke mulig å bytte optikk på et kompaktkamera.. Du kan sette på teleforsats eller vidvinkelforsats utenpå det objektivet som sitter på, men hvilke av disse du evnt trenger er det ingen andre enn deg som kan svare på. Trenger du mer tele så kjøper du tele, samme for vidvinkel. Trenger du det ikke, hvorfor bruke penger på det? Lenke til kommentar
torve Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke? 6244192[/snapback] Standard Hoya pola filter feks, str 55mm. Hva mener du med ekstra linser? Det er ikke mulig å bytte optikk på et kompaktkamera.. Du kan sette på teleforsats eller vidvinkelforsats utenpå det objektivet som sitter på, men hvilke av disse du evnt trenger er det ingen andre enn deg som kan svare på. Trenger du mer tele så kjøper du tele, samme for vidvinkel. Trenger du det ikke, hvorfor bruke penger på det? 6244637[/snapback] Panasonic tele og vidvinkel. Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Panasonic tele og vidvinkel. 6244840[/snapback] Ja, nettopp det jeg skrev... Endret 5. juni 2006 av photoguy Lenke til kommentar
pleiadene Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg mente filter,ikke linser:) Lenke til kommentar
photoguy Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det meste annet kan du justere i PS. Eneste er vel ND filter som gjør at du kan ha litt lengre lukkertider selv om det er veldig lyst.. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke? 6244192[/snapback] Har akkurat fått dette close-up & macro linse-settet i postkassa: http://www.foxfoto.pl/index.php?strona=soczewka Fant det på eBay til ca. £14. Har såvidt rukket å prøve dem på mitt FZ30 i kveld, men oppdaget iallfall at nærgrensen på 5 cm med diverse kombinasjoner av de 4 linsene kan senkes til rundt en halv cm. Kommer tilbake med mer testresultater etterhvert, men dette så lovende ut, og til en latterlig lav pris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå