Gå til innhold

Hvilket pol filter til Panasonic fz30?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke?

6244192[/snapback]

Standard Hoya pola filter feks, str 55mm.

Hva mener du med ekstra linser? Det er ikke mulig å bytte optikk på et kompaktkamera.. Du kan sette på teleforsats eller vidvinkelforsats utenpå det objektivet som sitter på, men hvilke av disse du evnt trenger er det ingen andre enn deg som kan svare på. Trenger du mer tele så kjøper du tele, samme for vidvinkel. Trenger du det ikke, hvorfor bruke penger på det?

Lenke til kommentar
Hei!Hvilket polarisering filter bør jeg kjøpe til fz 30,og eventuelt hvilke andre linser kan være fine å bruke?

6244192[/snapback]

Standard Hoya pola filter feks, str 55mm.

Hva mener du med ekstra linser? Det er ikke mulig å bytte optikk på et kompaktkamera.. Du kan sette på teleforsats eller vidvinkelforsats utenpå det objektivet som sitter på, men hvilke av disse du evnt trenger er det ingen andre enn deg som kan svare på. Trenger du mer tele så kjøper du tele, samme for vidvinkel. Trenger du det ikke, hvorfor bruke penger på det?

6244637[/snapback]

Panasonic tele og vidvinkel.

Lenke til kommentar

6244192[/snapback]

Har akkurat fått dette close-up & macro linse-settet i postkassa:

http://www.foxfoto.pl/index.php?strona=soczewka

Fant det på eBay til ca. £14. Har såvidt rukket å prøve dem på mitt FZ30 i kveld, men oppdaget iallfall at nærgrensen på 5 cm med diverse kombinasjoner av de 4 linsene kan senkes til rundt en halv cm. Kommer tilbake med mer testresultater etterhvert, men dette så lovende ut, og til en latterlig lav pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...