The Ghost Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skal selge et ASUS K8n-e Deluxe som ble kjøpt på pcutsyr.no i starten av desember ... Funker seff 100% og er lite brukt, har kvitering og det er fremdelser garanti på det ... Alt følger med som følgte med orginalt uten om ide kablene som jeg ikke finner i alt rotet mitt, men jeg har noen eldre som jeg kan lege ved ... Skal også selge et Gainward Geforce FX 5600Ultra/780-TV 256 MB som jeg kjøpte på komplett.no for et år siden og den har jeg ikke kvitering på, men kan få tak i ordre bekreftelse fra komplett ... Har ikke orginal eske, men sender det i esken til et gainward fx 5200 kort ... Følger med driver cd og manuel + en s-video kabel ... Så da lurer jeg på ca. hvor mye jeg for solgt detta for på qxl.no. sånn cirka ... Takker for seiøse svar ... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Den gyldne regel for salg av brukte datadeler er: 70-80% av nypris, gitt av det ikke er betydelige mangler. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå