bjokys Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) jeg telte bare på pluggene for å sjekke høyttaler mulighetene men hvis asus hovedkortet støtter 5.1, så får man jo ikke brukt mikrofon eller line inn samtidig, noe man ville ha gjort med saphire kortet. men alt dette kommer jo an på hva man trenger og ikke trenger, jeg bruker et lydkort til mic (det integrerte) og et annet dedikert lydkort til avspilling av lyd. er ikke alltid like kjekt å få et program til å bruke to lydkort.. 6250678[/snapback] 1 analog front out1 analog bass/center out (shared) 1 analog rear out (shared) 1 analog line in 1 analog mic in 1 coaxial digital S/PDIF output Edit: fikse quote... Edit: min feil, leste feil på siden der, overså galant "shared"... Merkelig, tror ikke jeg har sett ett hovedkort med 3 lydkontakter siden de "gode", gamle KT400-dagene... Endret 6. juni 2006 av bK_Coder Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 hmm, det høres kjent ut, mon tro om ikke kameraten min har noe sånt, finnes de i s754 utgave? (han har iallefall bare tre plugger og surround, og sliter med å bruke mic'en) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå