eXpanium Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kass XP CPU burde eg kjøpe til den maskinen som eg har nå? gidder ikkje bruke så altfor masse penger på det, men trenger den CPUen som er best for pr. kr og best med tanke på overklokking. som f.eks det er ikkje vits å kjøpe en 1700+ viss du kan kjøpe en 1600+ og klokke den like langt. vilken CPU kan klokkest høgast i forhold til seg sjølv? kan en 1600+ klokkast like høgt som en 1800+ kan overklokkast? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Tja, vil vel tro den cpuen som gir mest for pengene er xp 2000+ Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Hei. Akkurat for øyeblikket er det vel XP2000+ som er det mest fornuftige valget med tanke på pris, når det kommer til overklokking er jeg mer usikker. -Neo Lenke til kommentar
dor123 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 jeg har A xp 2000 og er kjempe fornøyd med den,har klokket den (bare for og teste) til 1,80G,men jeg kan klarer mer med den,du trenger en H****tes vifte til den da! :sad: Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 tror dere at en zalman cnps5005 (tror det var det den heitte) gjer jobben? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå