XaroN_ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Heisann, jeg trenger å kjøre en .msi fil som administrator.. noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette gjennom .cmd eller en annen måte? kjører windows vista x64... skal da ikke være så vanskelig å få til det jeg må gjøre Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Skal du kjøre et program med administratorrettigheter, må du ha administratorpassord eller være logget inn som administrator. For å starte et program via CMD, blar du fram til mappa .msi-filen du skal kjøre ligger i. Dette gjør du ved å bruke cd-kommandoen. For eksempel skriver du cd C:\ i CMD-går den inn på C:-disken. Skriver du cd C:\Programfiler går den inn på Programfiler osv. Skriv dir for å lese av alle filer og mapper i den aktuelle mappa du er inne på. For å starte et program skriver du start programnavn.msi. Endret 5. juni 2006 av pavlion Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Skal du kjøre et program med administratorrettigheter, må du ha administratorpassord eller være logget inn som administrator. For å starte et program via CMD, blar du fram til mappa .msi-filen du skal kjøre ligger i. Dette gjør du ved å bruke cd-kommandoen. For eksempel skriver du cd C:\ i CMD-går den inn på C:-disken. Skriver du cd C:\Programfiler går den inn på Programfiler osv. Skriv dir for å lese av alle filer og mapper i den aktuelle mappa du er inne på. For å starte et program skriver du start programnavn.msi. 6244010[/snapback] det sier jo seg selv, men jeg må bruke runas eller noe sånt.. ingen her som har peiling på runas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå