Tbau5 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Blair witch ripp off. Postet av en "nøytral" person for å få folk til å diskutere. Men den var greit skummel da Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Tja. Det var vel kanskje skummelt for han. Men hvorfor gikk han rundt med et videokamera på kirkegården midt på natta? Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og, hvorfor er kvaliteten som om det er tatt fra før WW1? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Syns hu dama ligna på en sånn nightelf, eller hva nå de kaller det Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hahaha, jeg føler meg så jævelig pingle fordi jeg ikke tørr å se på den. Jeg liker ikke å være alene hjemme. Tror jeg skal legge meg i fosterstilling i et hjørnet og.. meditere litt. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Syns den der er bra jeg! Han høres så redd ut! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Hater sånne filmer jeg... sånt går så inn på meg. Hadde no sånt skjedd meg hadde jeg frika ut helt. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 nå forventa jeg faktisk no litt freaky greier, men detta var rett og slett kjedelig. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Driter i om den var ekte, den var TØFF!! Edit: La mere til at de hadde lagt til lyd effekter. Det er heller ikke så vanskelig å lage en slik video, så der er liksom ikke noen grun til å bli paranoid. Endret 5. juni 2006 av The O Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Korleis i all verda skal augene til eit spøkelse reflektere lyset? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 http://www.geocities.com/unlimitedana/index.html Oversatt versjon, og litt forklaring rundt. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg så ikke en dritt, tror jeg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Scary. Er ikke helt normalt at jenter sitter havv 2 på natte og gråter å roper på mamma. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Korleis i all verda skal augene til eit spøkelse reflektere lyset? 6246164[/snapback] Godt spørsmål... Så ikke noe før akkurat den scenen jeg... Elendig kvalitet. Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Holy crap, for noe så skremmende. Ganske gøyalt da, selv om jeg ikke tror på sånt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Korleis i all verda skal augene til eit spøkelse reflektere lyset? 6246164[/snapback] Godt spørsmål... Så ikke noe før akkurat den scenen jeg... Elendig kvalitet. 6246546[/snapback] Ja for alle vet jo alt om "spøkeler", å det er bevist at det ikke kan reflekteres lys i øynene deres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå