Arcadia Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Har tenkt å kjøpe meg bærbar pc til høsten fordi jeg skal på skole, men lurer litt på om hvordan pris markedet er i ferie tider og før skolestart... om det er gunstig å vente til like før for å se om det er noen "Kampanjer", eller om man skal kjøpe når man finner en pc som man liker? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kjøp når du har penger og finner noe du liker. Det vil alltid være en mulighet for at noe blir rimeligere, eller at det kommer noe bedre. Skal en tenke på det, får en aldri kjøpt noe... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Bærbare vil alltid bli billigere jo lenger man venter. Kjøp når du har råd til det du trenger eller det du vil ha - skal du ha mest mulig for pengene kan du komme til å vente evig... Lenke til kommentar
dup Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Bærbare vil alltid bli billigere jo lenger man venter. Kjøp når du har råd til det du trenger eller det du vil ha - skal du ha mest mulig for pengene kan du komme til å vente evig... 6243844[/snapback] Men er det rimelig å tro at prisene vil falle om 3 mnd? Er i samme situasjon som trådstarter. Men trenger strengt tatt ikke pc`n før starten av september. Tenkte hvis det er annonsert at det kommer en helt ny revolusjonerende pc, som fører til at prisene vil rase på dagens laptoper? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 kommer ikke core2 snart? men priser faller sjeldent over natten, etter min erfaring pleier det å være billig i 1. og 2. kvartal. Men jeg tror jeg drøyer til etter nyttår med laptoppen jeg skal kjøpe. Vet ikke om jeg trenger det med en gang, har ikke satt meg inn i det enda =) Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eg skal vente til hausten og skulestart før eg kjøper laptop. Håper på at det kjem nokon bra studenttilbod igjennom høgskulen. Holder augene åpne i løpet av sommaren i tilfelle eg kjem over eit veldig bra ukenstilbod eller salg. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det kommer alltid "skolestart" tilbud rett før skolen begynner da Lenke til kommentar
Arcadia Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Det kommer alltid "skolestart" tilbud rett før skolen begynner da 6244984[/snapback] men er vell litt kjipt å sitte der rett før skolestart, og det ikke er tilbud på en bærbar man virkelig liker=s Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 De "skoletilbudene" som var i fjor syntes i alle fall jeg var elendige! Jeg brukte en måned med intensiv leting etter beste bærbare for meg, valget falgt på det jeg minst ventet: en Dell! Dell har ofte gode tilbud, kvaliteten er også garantert bra! Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Såkalte "Skolestart-tilbud" gjelder som oftest billig-maskiner til 5-6000,- som kun er beregnet på en ting, og det er tekstredigering. Men batteritiden er sannsynligvis så dårlig at den ikke holder gjennom en hel forelesning. Legg på noen tusenlapper og kjøp en av de skikkelige som det finnes info-tråder om her på forumet Jeg vil anbefale Dell sine Inspiron 6400. Du får de ned til 7-8000,- og de gir veldig god ytelse for pengene. Mest verdi for pengene får du om du går opp på 10-11.000-området. De har også suveren batteritid. Endret 5. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Eg skal ha laptop til skriving, programmering og kanskje 3d studio max. Tviler på at eg trenger det flotteste og feteste. Ein billig 6000kroners maskin duger nok. Min gamle laptop frå februar 2003 holdt til alle desse oppgavene. Viss eg kan spare ein lapp eller to på å vente til hausten så gjer eg det. Har ein stasjonær pc som eg venter på å få i posten. Har også mulighet til å få låne ein laptop medan eg venter. Det er den som skal takle spel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå