chokke Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei. Har skaffet meg dette utrolige spillet. startet opp og valgte meg tyv siden jeg liker å luske rundt og overraske folk. Men problemet er at jeg møtte en camp med 2 tigerfolk, en magimann og en kriger. Drepte begge (utrolig nok) og så la jeg meg til å sove noen timer i senga deres. Når jeg våkna sto en fyr der og sa jeg måtte drepe en eller annen et lite stykke sør for "imperial city". Men problemet er at når jeg møter en ulv så blir jeg regelrett slakta... Er en tiger-tyv i tyv sitt stjernetegn hvis noen lurer. Bruker Iron shortsord og full lightleahter som armour, usikker på navnet da. Er også level 1 enda, burde jeg være høyere for "questet"? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvist du dør, så høres det ganske naturlig ut at du burde være i høyere level Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) disse ulvene finnes over hele oblivion. Jeg husker første gang jeg motte dem. og ja jeg sleit (jeg er monk) det jeg gjorde var å løpe. jeg løp mye de første levlene mine questene følger din level. så hvis fyren din er satt opp på en grei måte vil det bli litt enklere fremover i spillet. Han som prater til deg er en fyr som vil ha deg med i en slakte mennesker guild. du trenger ikke bry deg om han hvis du ikke vil. han kom fordi du drepte folk i kladt blod. obs, skaff deg en bue, så kan du gjøre litt skade på ulven før den kommer frem... edit, til kt600. jeg blei slakta av ulver helt opp til lvl 10. og jeg har det kjempe kult når jeg spiller (noe jeg mener er viktigst) Endret 4. juni 2006 av Tøffe-Tetra Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 du bør nok være høyere level ja,forrseten det det heter khajiit ikke tiger folk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 det det heter khajiit ikke tiger folk! 6243836[/snapback] Whatevah . For oss "nubs" er det tigerfolk. Men en annen ting, hva er "lettest" å spille som første karakter? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Men en annen ting, hva er "lettest" å spille som første karakter? Skikkelig warrior med blade og heavy armor er det letteste å spille. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Men en annen ting, hva er "lettest" å spille som første karakter? Skikkelig warrior med blade og heavy armor er det letteste å spille. 6244806[/snapback] rase/stjernetegn da? Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Rase: Orc, Nord. Stjernetegn: The warrior Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Rase: Orc, Nord. Stjernetegn: The warrior 6244864[/snapback] det er min, og det er nesten kjedelig! men skal lage en tyv nå! Lenke til kommentar
Svin Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 En ren hack'n slash karakter er klart enklest å spille, men vil nok etterhvert bli kjedelig. Forøvrig er det ingenting i veien for gradvis å benytte mer spells for en kriger. Det er det som er så fint med Oblivion... Ønsker du å bruke mer magi etterhvert er det fullt mulig (selv om valg av stjernetegn ofte kan begrense bruk av de mest kraftfulle spells mtp. magicka). Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) For en lettspilt og gøy karakter, så vil jeg anbefale min Adverrior. Den levler utrolig raskt (noe som gir deg rask tilgang til dyrt utstyr du kan selge, jeg fikk ganske raskt over 100 000), og har et balansert utvalg av skills (vil jeg mene). Forøvrig er det ingenting i veien for gradvis å benytte mer spells for en kriger. Det er det som er så fint med Oblivion... Ønsker du å bruke mer magi etterhvert er det fullt mulig 6245902[/snapback] Ulempen med dette er at hvis du begynner å bruke magi i level 20, så vil du kun ha tilgang til dårlige spells, og de gjør ikke akkurat så mye skade på fiendene du sloss mot da. Endret 5. juni 2006 av MiSP Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg spiller selv en tyv lignende char... Og det går som smurt på normal vanskelighetsgrad ^^ Lenke til kommentar
Svin Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Ulempen med dette er at hvis du begynner å bruke magi i level 20, så vil du kun ha tilgang til dårlige spells, og de gjør ikke akkurat så mye skade på fiendene du sloss mot da. Sant, men alle magic skills (foruten alchemy) går det raskt å øke til 50 (eller mer). Finn en spell som koster lite magicka (evt. lag en selv i Arcane Uni.) og bruk den mens du beveger deg rundt i Tamriel. Endret 6. juni 2006 av Svin Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 startet opp og valgte meg tyv siden jeg liker å luske rundt og overraske folk Men problemet er at når jeg møter en ulv så blir jeg regelrett slakta... Er en tiger-tyv i tyv sitt stjernetegn hvis noen lurer. Har du tatt denne kombinasjon (ekstremt sneak-orientert), må du også bruke den. Ikke møt ulven, snik rundt den, evt. drep den med piler fra avstand i sneak-modus. Eller skift til sverd når ulven oppdager deg etter du har skadet den betydelig med piler. Hvis alt annet feiler, bruk Restore Health potion (eller flere) midt i kampen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Men en annen ting, hva er "lettest" å spille som første karakter? Skikkelig warrior med blade og heavy armor er det letteste å spille. 6244806[/snapback] jeg synes det er smekknice å være assassin. jeg bare setter på sneaken og eier dem med bua:) og hvis de kommer for nærme, har jeg alltids en dagger med enchant til rådighet:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå