Gå til innhold

Raskt og lite digitalkamera til ca 3500

Anbefalte innlegg

Er det noen som kan anbefalle et raskt digitalkamera? Det jeg har nå er så utrolig tregt med blitz at motivet har jo forandret seg innen bildet blir lagret!

Trenger ikke mer enn 5mp. Har ikke en maxpris på 3500 men det bør helst ikke være mye over den prisen i allefall. Gjerne noe lavere :blush:

Siden jeg har tenkt å dra det med meg en del så bør det være lite og tåle å ligge i veska. Samt at jeg kunne gjerne tenkt meg noe med optisk bildestabilisator om det er mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nytter ikke å ha et kompaktkamera liggende i veska. Det er å be om problemer.

6243312[/snapback]

Hvilke problemer da? De eneste problemer jeg har med å ha kamera løst i veske eller bukse/skjorte-lomme er at det har hendt det har slått seg på selv.
Lenke til kommentar

Man bør ha en veske til kamera ihvertfall, og ikke la det ligge løst i en dameveske eller lomme. Grunn? Det er nok at du f.eks har nøkler i samme veske/lomme. Litt trykk på nøklene mot skjermen så er det ødelagt skjerm og 1500-2000 i reparasjon. Noe hardt trykket lett mot lamellene foran linsa, så er de ødelagt og må enten fjernes helt eller repareres (1000-1500?).

Nesten uten unntak, så har alle kamera vi får inn med støtskader, ikke hatt veske.

Lenke til kommentar
Nytter ikke å ha et kompaktkamera liggende i veska. Det er å be om problemer.

6243312[/snapback]

Hvilke problemer da? De eneste problemer jeg har med å ha kamera løst i veske eller bukse/skjorte-lomme er at det har hendt det har slått seg på selv.

6244369[/snapback]

Spørs vel hva en har i vesken fra før. Kan være uheldig sånn som denne personen her. Er vel heller ikke alle lommer som egner seg. Tenker da spesielt på trange bukselommer. Men en jakkelomme bør vel gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...