South_Bridge Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Grunnet den interne løsninga som asus har på sine laptopper(andre har den helt sikkert også) har jeg kjøpt meg nytt trådløst kort, dette bedret selvfølgelig situasjonen betraktlig! MEN, jeg vil gjerne deaktivere hardwaren, og mener på at dette skal være mulig i bios? Jeg ser ikke helt åssen det skal være mulig, men kanskje noen kan lede meg på rett vei? Lenke til kommentar
KickF Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 vist du har winxp så kan du da berre høyreklikke på iconet til asus sitt trådlause kort i "mine nettverk" å velge DEAKTIVER .... skulle ikkje gje deg noko problem da ... Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 vist du har winxp så kan du da berre høyreklikke på iconet til asus sitt trådlause kort i "mine nettverk" å velge DEAKTIVER .... skulle ikkje gje deg noko problem da ... 6243443[/snapback] Det er jeg er klar over det, men kortet vil jo fremdeles være "tilstede" og suge strøm :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå