Ustedalen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann! Lenge siden jeg har lagt ut noen bilder nå, så får begynne å legge noen ut nå! Dette bildet tok jeg i går, der min gode venn Geir stilte opp som modell! Bildet er tatt rundt kl 10 om kvelden, på Geilo jernbanestasjon. Er selv veldig fornøyd med bildet, siden det uttryket Geir gir kamera er ikke et helt vanlig modelluttrykk, men jeg synes det ble et ganske artig og tøft uttrykk. Noen som har noen formening om bildet? Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Flott portrett syntes jeg. Fikk veldig gode toner med i fjeset, og som du sier et litt spesielt ansikts uttrykk Tenkte du noe spesielt da dere gikk ut på togskinnene for å ta bildet? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Om jeg tenkte noe spesielt? Tja, et vanskelig spørsmål, siden jeg hadde noe i tanke bak, men det er så vanskelig å forklare. Prøver å bryte en redsel med noe litt mer humoristisk, der jernbanelinje blir forbundet med noe redselsfullt, og uttryket representerer det mer humoristiske. Veldig vanskelig å forklare hva jeg mente med bildet, vel å merke! Takk for god kritikk Lenke til kommentar
Marthe-Ma Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ahh ok Skjønner litt mer nå Han har ingen frykt. Litt som bildet mitt hvor jeg hopper ned på togskinnene http://www.deviantart.com/deviation/30769798/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Må ærlig innrømme at vi ble innspirert av dine bilder før vi stakk ut. Vi prøvde oss også på noen hoppebilder, men det ble ikke noe av Men du er flink med kamera, det skal du ha Lenke til kommentar
synsing Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Bildet er greit nok, ikke særlig spennende i grunn. Portretter på togskinner har det blitt mye av synes jeg. Litt artig med smilet, riktignok. Oppstillingen og svarthvitt-bruken er litt kjedelig og fargeløs (hehe) hvis du skjønner. Her synes jeg ikke svarthvitt-bruken gir noe. Ideen er god, men det kan gjøres litt mer spennende. Edit, litt dårlig formulering Endret 5. juni 2006 av firstperson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå