henrik_s Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann, jeg driver med en ny side, og trenger litt tips. Lets cut to the chase, noen som vet om en fin måte å lage en matchende innholdsboks? Og eventuelt et navigasjonssystem. Så langt har jeg kommet til nå: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Takker. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Horrible farger! Prøv med noe mindre skrikende. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Horrible "1994 genser farger", prøv å tone dem litt ned eller drøye dem helt. Godt mulig du sitter på en crt-skjerm med liten kontrast, men for meg som sitter på laptop er dette som å få en kniv i øyet Synes sortfargen i headeren passet dårlig inn, da du ellers har lagt deg på relativt lyse og skarpe farger. Bortsett fra dette så er det ikke mye å gi respons på, da du bare har en header Endret 4. juni 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Fargene ble som nevnt sterke og stygge, men jeg likte idèen om hvordan siden skal se ut Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Modig fargevalg! Hvis du faktisk tør å trosse kritikken folk har kommet med, tror jeg siden din vil bli knall! Det som gjør at det blir så mye nå, er at du kun har et lite element der nå, med flere elementer blir det nok bedre med en gang Selv om en liten endring av kontrast hadde vært å foretrekke Lenke til kommentar
salah Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Modig fargevalg! Hvis du faktisk tør å trosse kritikken folk har kommet med, tror jeg siden din vil bli knall! Det som gjør at det blir så mye nå, er at du kun har et lite element der nå, med flere elementer blir det nok bedre med en gang Selv om en liten endring av kontrast hadde vært å foretrekke 6243607[/snapback] Vel, jeg synes det var vondt å se de fargene gå sånn, og jeg tviler på at det er kjempebehagelig å lese tekst på siden med slike farger Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Modig fargevalg! Hvis du faktisk tør å trosse kritikken folk har kommet med, tror jeg siden din vil bli knall! Det som gjør at det blir så mye nå, er at du kun har et lite element der nå, med flere elementer blir det nok bedre med en gang Selv om en liten endring av kontrast hadde vært å foretrekke 6243607[/snapback] Jeg synes også det var et modig og frekt fargevalg. Hvis du velger å fortsette på denne uten å drepe den helt, tror jeg veldig mye står og faller på hvordan du velger å implementere teksten/innholdet. F.eks. en hvit boks på bredde med banneret ditt, som later til å ha opacity på 80-90% eller noe (sånn at man kan se bittelitt av stripene), tror jeg fort kunne gjort seg. Blir spennende å se fortsettelsen av denne :-) Lenke til kommentar
die_form Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Hvor lenge har du holdt på med den? 2 minutter? Jeg kan gi deg tre gratis tips... 1. BYTT FARGENE 2. BYTT FARGENE 3. Lag et bedre bakgrunnsbilde Har på ingen måte tro på at det vil bli en bra side hvis du fortsetter med det her. Bakgrunnen burde være nøytral. Det er ikke meningen at den skal stjele oppmerksomheten fra innholdet. Og til et navigasjonssystem? Prøv å lag sidene først.. Kanskje det er meg som er ny på forumet her men jeg syns man burde ha kommet litt lenger med en side før man spør etter tips/innspill. Dersom en en side med mindre en fem elementer fremlegges tillater jeg meg selv å være frekk mot trådstarter. Endret 5. juni 2006 av die_form Lenke til kommentar
gozzer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har på ingen måte tro på at det vil bli en bra side hvis du fortsetter med det her. Bakgrunnen burde være nøytral. Det er ikke meningen at den skal stjele oppmerksomheten fra innholdet.6244366[/snapback] Er i utgangspunktet enig med deg der, men en gang i blandt må man våge seg litt ut på viddene. Jeg sier ikke at jeg ser for meg noen enkel løsning for å få til en god lesbarhet for dette designet, men jeg synes likevel det er en spennende start. Den som intet våger, intet vinner, er det vel noe som heter. :-) Slik som bakgrunnen er nå, dog, skal det vel jobbes ganske hardt for å bli fornøyd. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Takk for all kritikk. Jeg for min del, liker fargene. Og ja, det stemmer at jeg sitter på en CRT-skjerm. Jeg synes fargene gir siden litt mer særpreg. Men det er jo "publikum" som hovedsakelig skal lese siden, så jeg har prøvd å endret fargene til blåtoner. I tillegg har jeg lagt til hvit boks for illustrasjonens skyld. Se her: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Den "gamle" Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Definitivt MYE bedre og freshere farger nå. Likte den nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå