Martink700i Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei, tenker på å kjøpe meg en bærbar pc etter sommeren. Det som er viktig for meg er at den er portabel, vil altså ikke ha en laptop med større enn 15 tommers skjerm. og den bør ikke være for tung. Det den skal brukes til er: skolearbeid, Spilling. surfing. osv.... Vil gjerne ha et integret webcam i den. Er ganske grønn når det kommer til slike ting. Hadde satt pris på om noen kunne kommet med tips. Lenke til kommentar
maskot Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Om du ville "må" bruke 15k så er den her god nok til krava du seie då.. Den klare spel på low/medium og sånt, skal du spele masse så kjøp stajonær EDIT: Glømte linken her har du den! Ellers kan du spare opp til motorsykkel Endret 4. juni 2006 av maskot Lenke til kommentar
maskot Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Den burde vert posta her 6242999[/snapback] njaa skeptisk.. Det er jo hjelp til kjøp/salg han skal så begge hadde gptt fint! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Etter sommeren ser markedet helt annenledes ut. Da bør du nok velge mellom Turion X2 eller Merom. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Vil gjerne ha integrert webcam, da må jeg vel gå for en acer eller asus? noen av de dere vil ambefale? Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 Har funnet ut at jeg vil gå for en pc med 12,1 skjerm, og har sett litt på denne: http://www.tci.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5538 Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå