Søppelsveitt Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Uhhm, husket om 30år? Flere av de som er listet opp er husket i 30+/- år allerede, og de skal holde i 30år til? Hvor mange er det som hører på 60år gammel musikk her inne? Tenk litt på den.... Lenke til kommentar
quizzer Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Du må i allefall ha med U2... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette ser ut til å bli en telletråd, noe som understreker det jeg sa om at denne tråden har ingen nytteverdi da musikk er svært individuell fra person til person. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Konsert med Paul McCartney (staving?) må være ganske fet. De musikerne han spiller med der er kremen av kremen. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Skal absolutt ikke prøve å spå 30 år frem i tid om rap, da det ikke er den sjangeren som står meg nærmest, men vil tør å påstå at Eminem kommer til å bli en av dem man virkelig husker. Skyt meg om jeg tar feil, men Eminem var den første virkelig store hvite rapperen, slik Elvis var for rocken? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Uhhm, husket om 30år? Flere av de som er listet opp er husket i 30+/- år allerede, og de skal holde i 30år til? Hvor mange er det som hører på 60år gammel musikk her inne? Tenk litt på den.... 6246024[/snapback] Jeg hører på musikk som er flere hundre år gammel. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Uhhm, husket om 30år? Flere av de som er listet opp er husket i 30+/- år allerede, og de skal holde i 30år til? Hvor mange er det som hører på 60år gammel musikk her inne? Tenk litt på den.... 6246024[/snapback] Jeg hører på musikk som er flere hundre år gammel. 6246832[/snapback] LoL dude, hva er det slags musikk du hører på? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Diverse klassisk, mest Grieg. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Diverse klassisk, mest Grieg. 6247120[/snapback] Har du noen klassiske verk å anbefale? Noe spesielle innspillinger etc? Lenke til kommentar
blondie89 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ka er det med folk og Milli Vanilli? De sang jo ikke selv engang! Min liste: 1) The Beatles 2) Pink Floyd 3) Bob Dylan 4) Janis Joplin 5) Johnny Cash 6) Guns n' Roses 7) The Doors Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Diverse klassisk, mest Grieg. 6247120[/snapback] Har du noen klassiske verk å anbefale? Noe spesielle innspillinger etc? 6247180[/snapback] Skaff deg Peer Gynt av Grieg! Fantastisk mesterverk. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Rachmaninov, som er Russlands svar på Grieg, er for meg en mye større komponist. Grieg er stor, men jeg elsker Rachmaninovs briljanse i alle sjangrer han komponerer til. Grieg skriver flotte pianosonater og er nok den beste norske komponisten gjennom tidene. Rachmaninov har dog en mye større bredde og et spekter som i ingen klarer å etterfølge. Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Rachmaninov, som er Russlands svar på Grieg, er for meg en mye større komponist. Grieg er stor, men jeg elsker Rachmaninovs briljanse i alle sjangrer han komponerer til. Grieg skriver flotte pianosonater og er nok den beste norske komponisten gjennom tidene. Rachmaninov har dog en mye større bredde og et spekter som i ingen klarer å etterfølge. 6247417[/snapback] Endelig noe konstruktivt Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Min personlege meining: Her er knapt noke rap, og det er klart det kommer til å vera folk som liker rap om 30 år og! F.Eks: Tupac Shakur NWA Disse er personar, (NWA er eit band) som eg definitivt synes fortjener ein plass på denne lista! OT: Trur eg har spelt i samme fam som deg i NM, TaEnBolle Endret 5. juni 2006 av Doughman Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 På lørdag hadde vi vorspiel hvor jeg fyrte i gang låter og DVD av og med The Prodigy. Selv om mange av låtene er over 10 år gamle, fenget de like mye. Tror denne musikken overlever for alltid. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ganske ambisiøst prosjekt du har begitt deg ut på Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ganske ambisiøst prosjekt du har begitt deg ut på 6248021[/snapback] Hvem var denne rettet til? Forresten, er du Jonas Bjerre, vokalisten i Mew? Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Ganske ambisiøst prosjekt du har begitt deg ut på 6248021[/snapback] Hvem var denne rettet til? Forresten, er du Jonas Bjerre, vokalisten i Mew? 6248044[/snapback] den var rettet til trådstarter ettersom jeg får hetta av alle navna som blir nevnt her Men for all del, det er jo slikt forumet er til! Hehe, nei, Mew er ikke helt min thing Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Må starte å ta lørdagsJobbing i tillegg jeg nå... Blir mye penger på en liten kar hvis jeg skal kjøpe albummene til en del av disse... arghh... Skulle holdt meg til Kiss (og til han ene karen som tror han har spillt NM med meg, så er det meget mulig ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg