Gå til innhold

Verdens Beste Artister

TaEnBolle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal absolutt ikke prøve å spå 30 år frem i tid om rap, da det ikke er den sjangeren som står meg nærmest, men vil tør å påstå at Eminem kommer til å bli en av dem man virkelig husker. Skyt meg om jeg tar feil, men Eminem var den første virkelig store hvite rapperen, slik Elvis var for rocken?

Lenke til kommentar
Uhhm, husket om 30år? Flere av de som er listet opp er husket i 30+/- år allerede, og de skal holde i 30år til? Hvor mange er det som hører på 60år gammel musikk her inne? Tenk litt på den....

6246024[/snapback]

Jeg hører på musikk som er flere hundre år gammel. :fun:

Lenke til kommentar
Uhhm, husket om 30år? Flere av de som er listet opp er husket i 30+/- år allerede, og de skal holde i 30år til? Hvor mange er det som hører på 60år gammel musikk her inne? Tenk litt på den....

6246024[/snapback]

Jeg hører på musikk som er flere hundre år gammel. :fun:

6246832[/snapback]

LoL dude, hva er det slags musikk du hører på?

Lenke til kommentar

Rachmaninov, som er Russlands svar på Grieg, er for meg en mye større komponist. Grieg er stor, men jeg elsker Rachmaninovs briljanse i alle sjangrer han komponerer til. Grieg skriver flotte pianosonater og er nok den beste norske komponisten gjennom tidene. Rachmaninov har dog en mye større bredde og et spekter som i ingen klarer å etterfølge.

Lenke til kommentar
Rachmaninov, som er Russlands svar på Grieg, er for meg en mye større komponist. Grieg er stor, men jeg elsker Rachmaninovs briljanse i alle sjangrer han komponerer til. Grieg skriver flotte pianosonater og er nok den beste norske komponisten gjennom tidene. Rachmaninov har dog en mye større bredde og et spekter som i ingen klarer å etterfølge.

6247417[/snapback]

Endelig noe konstruktivt

Lenke til kommentar

Min personlege meining: Her er knapt noke rap, og det er klart det kommer til å vera folk som liker rap om 30 år og! F.Eks:

Tupac Shakur

NWA

Disse er personar, (NWA er eit band) som eg definitivt synes fortjener ein plass på denne lista!

OT: Trur eg har spelt i samme fam som deg i NM, TaEnBolle :)

Endret av Doughman
Lenke til kommentar
Ganske ambisiøst prosjekt du har begitt deg ut på  :)

6248021[/snapback]

Hvem var denne rettet til? Forresten, er du Jonas Bjerre, vokalisten i Mew? :p

6248044[/snapback]

den var rettet til trådstarter ettersom jeg får hetta av alle navna som blir nevnt her :p Men for all del, det er jo slikt forumet er til!

Hehe, nei, Mew er ikke helt min thing :whistle:

Lenke til kommentar

Må starte å ta lørdagsJobbing i tillegg jeg nå...

Blir mye penger på en liten kar hvis jeg skal kjøpe albummene til en del av disse...

arghh... Skulle holdt meg til Kiss :p

(og til han ene karen som tror han har spillt NM med meg, så er det meget mulig :p)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...