TaEnBolle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og i dt legger jeg band/artister som kommer til å bli hørt på om 30 år. Altså ikke eminem og Christina Aguilera! Har laget en liten liste nå, sånn på sparket, og vil legge den ut for å se om noen kan komme på de MANGE som jeg har glemt! Seal Sting bryan adams alphaville Bon Jovi Beach Boys Berlin blondie david Bowie Bruce springsteen eric clapton Crowded House Culture club cutting crew Duran duran dire straights The eagles Enya Europe eurythmics foreigner Glenn fry frida marvin Gaye gloria gaynor genesis daryll hall and john oats billy idol chris isaak Michael Jackson Elton john kool and the gang Lenny Kravitz Cindy lauper huey lewis & the news madonna barry manilow richard marx bobby mcferin bill medley men at work george michael mike and the mechanics mothern talking mr.mister The monkees nena olivia newthon - John night ranger robert palmer alan parson projekt phill collins comodores Alice cooper kiss Uriah heep sweet def leppard manfred man twisted sisters deep purple pretenders REM Reo speedwagon restless heart Lionel richie Diana ross Roxette scorpions Bob seger simple minds starships Van Halen Supertramp styx Donna summer Survivor talking heads tears over fears Thomson twins toto Tina Turner bonnie tyler Suzanne vega Village people Wham Whitesnake Kim Wilde Steve winwoond Yes ZZ top Queen steppenwolf t-rex ramones rainbow nazareth Black sabbath Lita ford Pat benatar Rick Springfield ian dury Elvis Presley MeatLoaf Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Wæææh, hvor er Dream Theater? De som stifta Progressive metall. edit. og, jeg ser ingen Pink Floyd? Skamme seg. Endret 4. juni 2006 av Seian Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og hvor er Led Zeppelin? *oppgitt* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og hvor i huleste er Dana International? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg savner David Hasselhoff. Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 jaja, led zeppelin, crashtest dummies, led zeppelin og milli vanilli glemte de derfor jeg skrev opp listen her da:P Visste jeg hadde glemt noen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Helt utrolig at du ikke har med Metallica og U2, morroklumpen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Er Madonna nevnt så glemmer du vel hele bunten av de "vg-lista" folka? Ulf Lundell er vel ganske populær her i Norden hvertfall... Rammstein kan det godt hende noen hører på noen år til og man skal ikke se bortifra at Metallica ikke blir helt glemt heller. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du har glemt Babylon Zoo. 6242891[/snapback] Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Helt utrolig at du ikke har med Metallica og U2, morroklumpen. 6243040[/snapback] jajaja, man kan ikke være perfekt heller. men uansett hvor mye du maser så setter jeg ikke opp metallica! Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Led Zeppelin, Pink Floyd, Jimi Hendrix, Thin Lizzy, Bob Dylan, Buckethead, Madrugada, Midnight Choir, Björn Afzelius, Bob Marley, Creedence, The Doors, Jefferson Airplane, The Beatles, Johnny Cash, Manfred Man, tror ikke jeg så Neil Young engang Orsker ikke føre opp mere her Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du glemte metal-gudene: Judas Priest Men en fin liste ellers Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Her er en liste, den heter "Verdens aller beste artister": Emperor Disse kommer til å bli husket i 100 år frammover! Verdens beste! Uansett hvor bra alle andre er, så setter jeg dem aldri på listen!!!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Helt utrolig at du ikke har med Metallica og U2, morroklumpen. 6243040[/snapback] jajaja, man kan ikke være perfekt heller. men uansett hvor mye du maser så setter jeg ikke opp metallica! 6243082[/snapback] Nei, såklart ikke... Wham og Lenny Kravitz vil jo såklart bli hørt på i 30 år fremover, men ikke Metallica? Lenke til kommentar
TaEnBolle Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 herregud da, mange jeg har glemt her... skammer meg over at jeg ikke har ført opp judas Priest... har tross alt 3 album... men men... orker ikke skamme meg lenger! Alle kan glemme.. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og hva får deg til og tro att folk ikke kommer til og høre på Eminem og Christina Aguilera om 30 år i forhold til mange av de andre du nevnte ? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Og hva får deg til og tro att folk ikke kommer til og høre på Eminem og Christina Aguilera om 30 år i forhold til mange av de andre du nevnte ? 6243201[/snapback] Hans ekstreme subjektive mening vil jeg nå tro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg