Melvin Snerken Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ja, det såt i emne feltet.. Å bygge en pc på kortest tid.. Den må fungere etterpå... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Alle deltakere tar med egen pc de kan bygge? Eller at crewet har en pc? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Man tar ut delene av medbrakt PC. Vil gi litt risk + at flere vil ha mulighet til å bli med Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg syns hw kunne ha skaffet en bråta med gamle pcer. disse må da fungere. de skal også fungere etter at pcn er satt sammen Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Ja! Tenkte litt på det når jeg laget tråden.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Det må nesten være den samme PC-en for å få like vilkår. Bygger et par om dagen i snitt, så jeg stiller jeg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det må nesten være den samme PC-en for å få like vilkår. Bygger et par om dagen i snitt, så jeg stiller jeg 6248644[/snapback] Var det jeg også tenkte på ville være en utfordring, folk må jo nesten stille på like vilkår. Men jeg ser for meg at det skal være pålagt hvilke deler som skal inn, hvilke som ikke behøver å gå inn for å kåre en vinner og få PC'n til å funke. For da får hvertfall ingen det urettferdig fordi de har flere skjermkort å sette inn enn en annen. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 På de fleste fabrikker så er det mulig og skaffe gammle pcer som ikke brukes til 100 lappen Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 På de fleste fabrikker så er det mulig og skaffe gammle pcer som ikke brukes til 100 lappen 6259536[/snapback] Eller skolen, eller kommunen. Mange steder Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Hmmm... KOm nettopp på en ide. Hva med "Knus PC'en på kortest tid!" Man får utlevert beskyttelsesbriller og en slegge. Så skal det knuses! Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 haha du er en syyk syyk person, men jeg stemmer for 50kr for å delta, så får dere igjen litt også Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 den siste stemmer jeg for, selv om jeg ikke skal på LAN-et ^^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 Det siste forslaget kan på ingen måte bli en konkurranse. Det må jo i så fall forberedes klare retningslinjer på hvor mange biter hver del må være knust, hvor herpa den skal se ut, at hele PCn (i biter) skal gå oppi en pappkartong som ikke er så veldig stor etc. Det siste egner seg nok heller som fritidssyssel . Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 9. juni 2006 Del Skrevet 9. juni 2006 (endret) eller: FINN & monter: Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. Må vel være strenge regler også. Endret 9. juni 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 16. juni 2006 Del Skrevet 16. juni 2006 eller: FINN & monter: Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. Må vel være strenge regler også. 6276283[/snapback] Det hørtes helt genialt ut . Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 eller: FINN & monter: Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. Må vel være strenge regler også. 6276283[/snapback] Det hørtes helt genialt ut . 6320395[/snapback] Støtter den ja, litt mer "show" Lenke til kommentar
Nargon Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 eller: FINN & monter: Noen pc'er blir demontert, folk som ikke er med i konkuransene gjømmer delene rundt i lokalet. Så skal deltakerne finne delene og montere de fast til ¨å til slutt få en fungerende PC. da må man også tenke på hvilke merker/deler/hva faen som passer sammen. Må vel være strenge regler også. 6276283[/snapback] Det hørtes helt genialt ut . 6320395[/snapback] Støtter den ja, litt mer "show" 6409522[/snapback] Eller At Dem vinner delene i forsjelige Combos ogsånt En da tyøffer og vinne delene Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 Hmmm... KOm nettopp på en ide. Hva med "Knus PC'en på kortest tid!" Man får utlevert beskyttelsesbriller og en slegge. Så skal det knuses! 6259958[/snapback] hva definerer du som som knust det kan bli et lite problem Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 De skal se ut som de bilene som kommer ut etter at de har blitt smadra og ja jeg mener en liten terning av metall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg