Benbjo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Kjøpte meg en Xbox360 på fredag og har prøvd å koble meg til Xbox Live disse to dagene, men det går ikke. Få opp en feilmelding etter at jeg har skrevet passport email adress og passordet til denne mailen. Der står det "Xbox Live signup is currently unavailable". Kan dette stemme? At signupen er utilgjengelig i mer enn 2 dager? eller er det min tilkobling det er noe galt med? Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 har du registrert deg på xbox.com? du må gjøre det først tror jeg. Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg trengte ikke å registrere meg på xbox.com. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 jeg trodde han ville videreføre Accounten fra Xbox til Xbox 360 jeg. ihvertfall: Please follow these steps to do migration or the transferring of the account from the original Xbox to the Xbox 360: 1. Link an existing gamertag to a Passport Network account: Visit the following Web page, and then click Get Linked: http://Xbox.com/Live. Alternatively, use the following URL to go directly to this Web page, and follow the instructions on the Web page: https://www.xbox.com/en-us/signin.htm 2. After you link the gamertag to a Passport Network account, complete the sign up process on the Xbox 360 console. During the sign up process, the system asks you if you already have a linked gamertag and Passport Network account. You enter the Passport Network credentials at this point. The Passport Network account simplifies the sign-up process by automatically completing fields based on your passport. The Passport Network account becomes the primary security mechanism for the account when you upgrade to Xbox 360. After you complete the sign up process, your account migrates to Xbox 360 as a Gold membership. Any additional time that you may have left on your account can be used on the new Xbox 360 account. You can play on the original Xbox until you receive your Xbox 360 console and upgrade your account. The auto-renewal is configured for the default setting for your region. In North America, the default renewal setting is annual renewal. You can change the auto-renewal setting to monthly, or call Xbox Support to remove it. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå