killer_rabbit Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hei, jeg har et "idiotisk" problem, hehe. 3 av mine domenavn, deriblant 2 bedrifts-domener blir misbrukt til utsendelse av spam. Får mail fra folk som mottar tonnevis av spam med avsender-type [email protected]. Har kontaktet min leverandør av domene og webhotell og de sier at domenene har blitt "spoofet" og det ikke er noe jeg kan gjøre, stemmer dette?? Er litt bekymret for folk skal blokkere all mail fra mine bedrifts-domener slik at jobb-relatert mail fra disse domenene ikke kommer frem. Noen som vet jeg kan gjøre her?? Skulle gjerne kappet ballene av disse idiotene som gjør dette, men så heldig er jeg vel ikke All hjelp mottas med takk!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Det er lite du kan gjøre med dette, at spammere forfalsker avsender er helt vanlig, de fleste proffe spamfiltre sperrer ikke etter adresse men bruker andre teknikker for og avsløre dritten. Har selv opplevd dette i årevis uten at det er noe problem utover at det selvsagt hadde hvert greit og slippe denne dritten. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg får av og til mail fra "meg selv" som avsender. Ganske morsomt faktisk. Andre vanlige avsendere er [email protected] [email protected] osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå