Melvin Snerken Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Enkel compo, man pitler ut tastene fra et gammelt tastatur (dell, ibm etc) sånn hvitt/grått.. Så skal deltakerene sette det sammen igjen.. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hehe. jeg trur det kunne ha blitt mange interesange tastatur ut av noe sånt Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det gjorde jeg en gang, ganske stolt. Jeg bomma bare på , og . Bytte dem om. Har ikke giddi å ordna det siden, litt småkjedelig. Gøyal konkurranse ftw! Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Denne bør være med, blir sikkert veldig morro! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Dette høres absolutt morsomt ut. Kan bli gøy med mange sånne små, morsomme konkurranser. *notere* Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) At det kunne vært en regel at man måtte ta fra A til Å kunne vært morsomt, men det hadde kanskje krevd litt mange dommere? Hvis vi går for at det skal være kvartfinaler, seminaler og finaler. Kan jo det være regelen i finalen hvertfall, ser for meg at det skal være igjen 4 personer i en finale. Ser for meg en revers -konkurranser også jeg. Der man skal klare å sette alle tastene på tastaturet på riktig sted igjen fortest mulig. Endret 6. juni 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg liker å innbille meg at det er en grunn til at jeg finner meg et annet tastatur som mal hver gang jeg har pluket fra hverande, og vasket tastaturet jeg vanligvis bruker... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 7. juni 2006 Del Skrevet 7. juni 2006 (endret) Edit: Never mind Endret 7. juni 2006 av DE1 Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Hørtes artig ut, pleier og klare alle riktig Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 15. juni 2006 Del Skrevet 15. juni 2006 Hva med konkuranse om hvem som greier å skrive raskest på tastaturet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Det er jo også spennende. Teknisk så kan man jo gjøre det ganske enkelt i flash. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 har gjort det en gang før da jeg skulle fjærne støv. Gikk ganske greit untatt de tastene som er nesten like.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Pleier å slite litt med Home, Delete, Page Down, osv. fordi de ofte har forskjellig plassering på forskjellige tastatur. Modern sitt (Dell) er f.eks. helt mønga! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. juni 2006 Del Skrevet 21. juni 2006 Pleier å slite litt med Home, Delete, Page Down, osv. fordi de ofte har forskjellig plassering på forskjellige tastatur. Modern sitt (Dell) er f.eks. helt mønga! 6355456[/snapback] Sant, så hvis det skal bli en slik konkeranse, må man bare ta med skrivedelen elns. De delene/den delen som er lik på alle tastatur.. Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Hadde vært morro.. *glede seg veldig til lan* Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 23. juni 2006 Del Skrevet 23. juni 2006 Forslag: Kjøpe et sett med helt like tastaturer så alle har de samme forutsetningene for konkurransen. Et nytt helt standard tastatur koster i innkjøp til butikk anslagsvis 30 kr. Så det er ikke umulig man kunne fått det for feks 45 kr om man bestillte mange. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 20. juli 2006 Del Skrevet 20. juli 2006 Vi hadde det tastatursammensetting compo på et lan vi laget for 1 1/2år siden. Det var ganske gøyt å se på de som prøvde å sette sammen tastaturene. Men det som var litt vanskeligt å dømme, hvordan skal det virke med hvor mye det skal trekkes for hver tast som er feil, og hvor mye tida de bruker skal telle. Et alternativ som er å ha museklikke-compo. Klikke fleste mulige ganger på musa på 15sek f.eks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg