Cerb89 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Heisann. Jeg startet pcen min noen dager tidliggere å da dukket det opp en blåskjerm, med en EA-feilmelding, som indekerer på noe er galt med skjermkortet. Har oppdatater bios og driver. Har reinnstalert opperativtsystem, men til lite nytte. har prøvd å ta inn og ut skjermkortet hvis det eventuelt skulle sitte dårlig, og tørket støv. Merker spessielt når jeg spiller WoW nå, har jeg 2-5k ms når jeg bare står stille uten å gjøre noe. Har heller ikke noe på nedlasting eller noe annet programmer som krever nett. Hva kan være galt? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) NVIDIA GeForce FX 5200 (128 Mb) Får også beskjed når jeg innstalrer driverne at den ikke passerer windows logo testingen, hva vil det si? Endret 4. juni 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
ScatexX Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 NVIDIA GeForce FX 5200 (128 Mb) Får også beskjed når jeg innstalrer driverne at den ikke passerer windows logo testingen, hva vil det si? 6242744[/snapback] FX5200 er et gammelt kort og ikke egnet til spilling lengre, så det du sikter til med insane lag er vel ikke det merkeligste folk har hørt? Uanset, det drar sikkert WoW fint, men husk at latency ikke har noe med ytelsen på PCen din å gjøre, det har med internett linja di. Har du 2.5k ms oppgrader linja di, eller skjekk nede i hjørnet om det er en Blizz downlioad client der, hvis det er det cancel den, den drar hele linja di Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Det funket helt fint før denne feilmeldingen, ja ser den blizz download skaken. kan teste å avslutte den nestegang.Men skjermkortet mitt er nok ikke det beste spill koret nei, men funker helt fint. pcens komponener har ikke noe med latency å gjøre, men det har blit ekstremt mye verre etter den blåskjermen dukket opp. Av og til rett etter jeg logger inn, så kommer det blåskjerm. =/ EDIT# har satt ned alt til det laveste nivået på video options uten noe sælig fobedring. Endret 4. juni 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 du sier du får beskjed om at skjermkort driveren ikke har passert sånn windows logo greier (er bare noe drit uansett) men har du da installert ifra cd plata, eller nyeste ifra nVidia? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 snakket med Dell suport og har lastet ned driveren fra dell sin suport side og nvida sin side. Uten noen forbedring Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 prøv å sjekke temperaturer og se etter støv, det kan jo kanskje tenkes at noe har brent seg... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 prøv å sjekke temperaturer og se etter støv, det kan jo kanskje tenkes at noe har brent seg... 6246318[/snapback] Hvordan sjekker man tempraturen? Har trøket støv av skjermkortet og resten av maskinen, den var ganske støvete ja. Hmm noe brent, tror jeg ikke så det Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) om noe er brent slik jeg mener, så trenger det ikke nødvendigvis vises eller luktes, det er rett og slett bare at f.eks. GPU ble så varm at den tok permanent skade av det.. for skjermkortet, så skal det gå an å se i driveren, me nejg vet ikke om det skjermkortet du har temperaturføler. (har opplevd mange som ikke skjønner noe når de ikke finner skjermkort temperatur på atikort eldre enn 9800XT, men de har ikke temperaturføler) du kan også laste ned speedfan, den finner masse temperaturer, men det er ikke alltid at de er riktige. (hos meg melder speedfan at gpu temperaturen er 10 grader høyere enn skjermkort driveren melder at den er) Endret 5. juni 2006 av tha stoffi Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Snakket med Dell, jeg får nytt skjermkort på Tirsdag (I morgen). Kan hende det er brent ja fant ikke no skjermkort tempratur med speedfan programmet. Men uansett takk for hjelp alle sammen Endret 5. juni 2006 av johnny Bravo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå