roddis Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Noen som vet om gratis program til å lage bilde dvd med? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Fann eit par ved å søke på Google: -Slideshow Pro -DVD Slideshow GUI -Picture to TV Elles har vel dette vore oppe i forumet tidlegare, so eit søk her vil kanskje gje nokre tips og. Lenke til kommentar
Arcus Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Programmet jeg bruker er ikke gratis , men jeg anbefaler det likevell. Det heter ProShow Gold og du kan laste ned en trail på http://www.photodex.com/ Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Eller hvis du har drevet på litt med videoredigering tidligere, og tilfeldigvis har Pinnacle studioredigering på PC-en? Det bruker jeg til å lage DVD-er og CD-er til bestemødre, tanter og onkler osv, og det fungerer utmerket. Kan også brukes til å redigere video :-D -b- Lenke til kommentar
her Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Fann eit par ved å søke på Google:-Slideshow Pro -DVD Slideshow GUI -Picture to TV Elles har vel dette vore oppe i forumet tidlegare, so eit søk her vil kanskje gje nokre tips og. 6244073[/snapback] Hei, Testet ut de forskjellige og fann siste alternativ (picture to dvd) som det klart beste mest best brukergrensesnitt. Litt problemer med æøå i forside, men ellers genialt fremvisning/panorering av bilder som nesten gjør slideshowet til film. Problemet er at gratis-versjonen kun er for maks 36 bilder. Er det ikke andre alternative gratis-program som enkelt kan lage et slideshow med kombinasjonen bilder (ikke nødvendigvis video), tekst og musikk og som samtidig kan konvertere dette til et standard dvd-format? På forhånd takk for tilbakemelding. Her Endret 2. august 2006 av her Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Kan vere, men eg veit ikkje om nokon. Program som kan konvertere til MPEG2 og brenne video-DVDar plar koste pengar. Picture to TV kosta no berre litt over 300kr då... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå