kimern9 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvor skal jeg plassere LED's kablene på hovedkortet? * bruk ikke store bokstaver i emnetittel. Endret av moderator* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hvor skal jeg plassere LED's kablene på hovedkortet? 6242440[/snapback] det står vel i manualen, og hvis du ikke har manualen lenger så finner du det på asus sine hjemmesider Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hvor skal jeg plassere LED's kablene på hovedkortet? 6242440[/snapback] det står vel i manualen, og hvis du ikke har manualen lenger så finner du det på asus sine hjemmesider 6242474[/snapback] men jeg skjønte ikke manualen, skal ledningene stå vannrett eller loddrett og hvor skal HDD LED være. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Pluggene skal kobles på så de kobler sammen de markerte punktene på side 2-29 i manualen. Står som vanlig ikke hvilken vei de skal, men det er bare to muligheter, så om de ikke virker så snur du de bare. HDD LED = IDE LED Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå