Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Yamaha dt eller Cagiva Raptor?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

egentlig litt dumt av deg og spørre oss hva vi synes er kulest, i og med at det er du som skal kjøpe..

men cagiva raptor er en ganske så bra sykkel det, er vel en mito motor i den, så den går greit ;)

men du kan jo prøve den da, og se om du liker den :)

spørs jo litt om du vil ha racing/sf eller cross/sm da ;)

men du kan jo sjekke ut www.bikez.com for mer info om syklene ;)

Lenke til kommentar

ja, men hvis du leser litt bedre. så ser du kanskje at jeg har en DT allerede??

Jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe den Cagiva raptoren som halvoralex har!

Jeg vet ikke om jeg vil ha Supermotart eller Streetfighter.

uanset om du syns det var teit å spørre om hva dere syns jeg burde velge. så lurer jeg på:

hvilken av disse to sykklene ville DU hatt`?? Yamaha DT 125cc, eller Cagiva Raptor 125cc `?? <3 :love:

Ellers takk for din mening :D

Endret av Emilh
Lenke til kommentar
ja, men hvis du leser litt bedre. så ser du kanskje at jeg har en DT allerede??

Jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe den Cagiva raptoren som halvoralex har!

Jeg vet ikke om jeg vil ha Supermotart eller Streetfighter.

uanset om du syns det var teit å spørre om hva dere syns jeg burde velge. så lurer jeg på:

hvilken av disse to sykklene ville DU hatt`?? Yamaha DT 125cc, eller Cagiva Raptor 125cc `?? <3 :love:

Ellers takk for din mening :D

6243311[/snapback]

jeg ville valgt raptoren ;)

Lenke til kommentar

nei, det er et dumt valg. ser du DT'n fra et langtids froskeperspektiv, så ser du at drevet er lagd av et matrialet som er svakere og mindre effektivt. mens Cagivan er lagd med mer solide matriale. Jeg skal selvfølgelig ikke skryte såå mye av sykklen min men det er rett å slett en bedre sykkel.

En kamerat av meg har en Yamaha DT 125cc. han vurderte også å selge sin DT å kjøpe en Cagiva Raptor 125cc! det er u bunn og grunn en bedre sykkel.!!

Cagiva Raptor 4 life<3 :love::love::love::love:

Lenke til kommentar
nei, det er et dumt valg. ser du DT'n fra et langtids froskeperspektiv, så ser du at drevet er lagd av et matrialet som er svakere og mindre effektivt. mens Cagivan er lagd med mer solide matriale. Jeg skal selvfølgelig ikke skryte såå mye av sykklen min men det er rett å slett en bedre sykkel.

En kamerat av meg har en Yamaha DT 125cc. han vurderte også å selge sin DT å kjøpe en Cagiva Raptor 125cc! det er u bunn og grunn en bedre sykkel.!!

Cagiva Raptor 4 life<3 :love:  :love:  :love:  :love:

6249295[/snapback]

haha alex du er sweet<3 :love::love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva betyr " <3"?

dessuten hadde broren til en kamerat en knall tøff kawasaki 125. Den var ikke så lang skjønner du ;)

6334903[/snapback]

"<3" betyr SnapZ, som er en definasion av betegnelsen "Du store".. er du helt fucka eller??

Hva mener du med at den ikke var så lang som en buss`?? Klarer du å fortelle meg deg`?? <3

Lenke til kommentar

Hadde beholdt DT'en vist det ikke er en sånn stygg en med veidekk.

DT'ene med kraftige offroad dekk er sexy, mens de med veidekk ser helt idiotiske ut.

Så har du en sånn veidekk-DT, så skift over til cagivaen.

Har du sånn normal DT, så behold den resten av livet.

Lenke til kommentar
"<3" betyr SnapZ, som er en definasion av betegnelsen "Du store".. er du helt fucka eller??

Hva mener du med at den ikke var så lang som en buss`?? Klarer du å fortelle meg deg`?? <3

6336398[/snapback]

idiotisk og idiotisk, ville kalt det fjortiss.

men ellers, var vi 7 stk på en DT 125. Den er veldig lang forhold til en 50 cc.

Er enig i at DTene er fantaskiske når det gjeleder kvalitet.

Endret av ErikFN
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...