Emilh Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Nå har jeg kjøpt en Yamaha dt, men jeg har nettopp fått tilbud om å kjøpe en Cagiva Raptor.. (det er 125 det er snakk om) Er det noen som kan hjelpe meg? Hvem syntes dere er kulest? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jo altså Cagiva Raptor er ganske bra sykkel<3 men for all del smaken er som baken<3 Delt i to Men Cagiva in my heart<3 Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 egentlig litt dumt av deg og spørre oss hva vi synes er kulest, i og med at det er du som skal kjøpe.. men cagiva raptor er en ganske så bra sykkel det, er vel en mito motor i den, så den går greit men du kan jo prøve den da, og se om du liker den spørs jo litt om du vil ha racing/sf eller cross/sm da men du kan jo sjekke ut www.bikez.com for mer info om syklene Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) ja, men hvis du leser litt bedre. så ser du kanskje at jeg har en DT allerede?? Jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe den Cagiva raptoren som halvoralex har! Jeg vet ikke om jeg vil ha Supermotart eller Streetfighter. uanset om du syns det var teit å spørre om hva dere syns jeg burde velge. så lurer jeg på: hvilken av disse to sykklene ville DU hatt`?? Yamaha DT 125cc, eller Cagiva Raptor 125cc `?? <3 Ellers takk for din mening Endret 4. juni 2006 av Emilh Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har ikke den fjerneste anelse om hvordan disse syklene er i bruk, men streetfighter er evig mye kulere enn harry-motard. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Dt'ene er virker fint, men de er like lange som busser. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 ja, men hvis du leser litt bedre. så ser du kanskje at jeg har en DT allerede??Jeg lurer på om jeg skal selge den og kjøpe den Cagiva raptoren som halvoralex har! Jeg vet ikke om jeg vil ha Supermotart eller Streetfighter. uanset om du syns det var teit å spørre om hva dere syns jeg burde velge. så lurer jeg på: hvilken av disse to sykklene ville DU hatt`?? Yamaha DT 125cc, eller Cagiva Raptor 125cc `?? <3 Ellers takk for din mening 6243311[/snapback] jeg ville valgt raptoren Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har bestemt meg det blir DT Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 nei, det er et dumt valg. ser du DT'n fra et langtids froskeperspektiv, så ser du at drevet er lagd av et matrialet som er svakere og mindre effektivt. mens Cagivan er lagd med mer solide matriale. Jeg skal selvfølgelig ikke skryte såå mye av sykklen min men det er rett å slett en bedre sykkel. En kamerat av meg har en Yamaha DT 125cc. han vurderte også å selge sin DT å kjøpe en Cagiva Raptor 125cc! det er u bunn og grunn en bedre sykkel.!! Cagiva Raptor 4 life<3 Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 nei, det er et dumt valg. ser du DT'n fra et langtids froskeperspektiv, så ser du at drevet er lagd av et matrialet som er svakere og mindre effektivt. mens Cagivan er lagd med mer solide matriale. Jeg skal selvfølgelig ikke skryte såå mye av sykklen min men det er rett å slett en bedre sykkel. En kamerat av meg har en Yamaha DT 125cc. han vurderte også å selge sin DT å kjøpe en Cagiva Raptor 125cc! det er u bunn og grunn en bedre sykkel.!! Cagiva Raptor 4 life<3 6249295[/snapback] haha alex du er sweet<3 Lenke til kommentar
Emilh Skrevet 5. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2006 Dt'ene er virker fint, men de er like lange som busser. 6243329[/snapback] LOL caviga raptor er lenger<3 men ellers takk for din mening Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Jøsses. er raproren lenger? så kos. jaja emil, da blir det dragg nede ved slemmestad på fredag klokka 2000?? <3<3 jeg drar deg<3<3 Foresten Emil: Du er sweetere<3 Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 ingen flere som ville sagt sin mening om sykklene? syns denne tråden bare blir bedre å bedre =P hehe Emil<3 :!: Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 8. juni 2006 Del Skrevet 8. juni 2006 Dt'ene er virker fint, men de er like lange som busser. 6243329[/snapback] LOL caviga raptor er lenger<3 men ellers takk for din mening 6250372[/snapback] uff, skal du ha med deg hele bygda? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hehe, noen andre som ville valgt?<3 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 hva betyr " <3"? dessuten hadde broren til en kamerat en knall tøff kawasaki 125. Den var ikke så lang skjønner du Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 hva betyr " <3"? dessuten hadde broren til en kamerat en knall tøff kawasaki 125. Den var ikke så lang skjønner du 6334903[/snapback] "<3" betyr SnapZ, som er en definasion av betegnelsen "Du store".. er du helt fucka eller?? Hva mener du med at den ikke var så lang som en buss`?? Klarer du å fortelle meg deg`?? <3 Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 Hadde beholdt DT'en vist det ikke er en sånn stygg en med veidekk. DT'ene med kraftige offroad dekk er sexy, mens de med veidekk ser helt idiotiske ut. Så har du en sånn veidekk-DT, så skift over til cagivaen. Har du sånn normal DT, så behold den resten av livet. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 (endret) "<3" betyr SnapZ, som er en definasion av betegnelsen "Du store".. er du helt fucka eller?? Hva mener du med at den ikke var så lang som en buss`?? Klarer du å fortelle meg deg`?? <3 6336398[/snapback] idiotisk og idiotisk, ville kalt det fjortiss. men ellers, var vi 7 stk på en DT 125. Den er veldig lang forhold til en 50 cc. Er enig i at DTene er fantaskiske når det gjeleder kvalitet. Endret 19. juni 2006 av ErikFN Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 19. juni 2006 Del Skrevet 19. juni 2006 mulig den er lang, men Emilh har tatt vekk litt av bakramma.. så den ser "normal" ut nå!! =P men 7stk på èn Yamaha DT?? er ikke det å ta i litt a?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg