lockdog Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg våket til skrekken av å se en påtråkket bærbar pc på soveromsgulvet mitt i dag. Gårsdagens festligheter hadde tydeligvis gjort meg i stand til å vippe min kjære søte laptop ned fra skrivebordet, og gi den et realt "tupp i ræva". Som dere kan se førte dette til at skjermfeste på høyre side (selvfølgelig den siden hvor kabelen til skjermen går ) brakk av. Dessuten har jeg mange bulker i tastaturet, så det er litt ubehagelig å skrive på nå Men pcn fungerer heldigvis da. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Noen som har en forslag til hvordan jeg skal få fikset dette? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Type laptop? Det er oftest like greit å flytte over delene i et nytt kabinett.... Et alternativ er Araldit.... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 merke er acer som vist på bilde Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du har forhåpentligvis innboforsikring? Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Du kan bruke innbo forsikring. Men det er en ofte en del tusen i egen andel. men vis den er dyr er det det beste Et alternativ er å slenge over koponentene i et Aopen kabinett. koster fra 3000kr Et annet alternativ er å bruke reise forsikring og dikte litt om at du ble dyttet av ukjent gjernings mann på open gate........ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Har PC forsikring hos gjensidige (noe NITO avtale-greier) så får skumlese litt i den, se om det er noe som gjeller fylleuhell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå