willbend Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Jeg har ved hjelp av UNION ALL SELECT greid å hente ut email,navn,tlf.nr. og masse annet rart fra en webside jeg driver og analyserer, men jeg har ikke greid å hente ut passord, fordi jeg rett og slett ikke vet navnet på passord kolonnen i databasen. Vet du hvordan jeg kan finne ut navnet på passord kolonnen utenom å gjette? Det er et php/mysql system forresten, så feilmeldinger er ikke til hjelp. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/get...nformation.html Lenke til kommentar
willbend Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 (endret) Stilig, .........null,null,null,DATABASE(),null,null....... gav meg faktisk navnet på databasen. Men SHOW TABLES funket ikke. EDIT: Prøver å lage en query her, den opprinnelige query er noe slikt: SELECT id,user,pwd FROM members WHERE id=$id Går det an å feste på UNION plus SHOW COLUMNS FROM tbl_name og et eller annet bak? F.eks.: SELECT id,user,pwd FROM members WHERE id=foobar UNION SHOW COLUMNS FROM tbl_name Går det an? Noen som har noen ideeer`? Endret 5. juni 2006 av willbend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå