Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pioneer Avh-p7500, et greit produkt?

Anbefalte innlegg

Ble som vanlig litt overivrig på Ebay.. og kjøpte meg en Pioneer Avh-p7500. Jeg har en del spørsmål ang. dette produktet:

* Hvor gammel er modellen? Selges den fremdeles i butikker?

* Selger skriver "GPS navigation (includes GPS antenna and two map dvds)", er det GPS på dette produktet?

*Hva er bruktprisen på et slikt produkt?

*Skal det følge med fjernkontroll?

*er det mulig å snu skjermen slik at den går nedover i stedet for oppover?

Håper noen kan hjelpe meg med spørsmålene mine, litt redd for å ha kjøpt "katta i sekken":)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble som vanlig litt overivrig på Ebay.. og kjøpte meg en Pioneer Avh-p7500. Jeg har en del spørsmål ang. dette produktet:

* Hvor gammel er modellen? Selges den fremdeles i butikker?

* Selger skriver "GPS navigation (includes GPS antenna and two map dvds)", er det GPS på dette produktet?

*Hva er bruktprisen på et slikt produkt?

*Skal det følge med fjernkontroll?

*er det mulig å snu skjermen slik at den går nedover i stedet for oppover?

Håper noen kan hjelpe meg med spørsmålene mine, litt redd for å ha kjøpt "katta i sekken":)

6242091[/snapback]

Hvis du er redd for å ha kjøpt katta i sekken så har du hvertfall noe å lære til neste gang: undersøk litt rundt produktet FØR du kjøpe noe :tease:

Men uansett... hvis det står at det er GPS navigasjon, inkludert antenne å 2 kart dvd'er betyr det at du kan bruke den i Norge hvis du kjøper DVD kart.

Bruktprisen kan du vel tenke deg ut selv i forhold til nypris og markedspris på tilsvarende produkter i dag. Veilledene på den nyeste modellen er vel 11 990,-, men har sett flere selge den i 8000 kr.

Fjernkontroll burde ikke være et problem, men jeg kjenner ikke spilleren.

Pleier å være mulig å kunne bestemme vinkelen, og at den husker denne vinkelen hver gang den går ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...