capy Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ble som vanlig litt overivrig på Ebay.. og kjøpte meg en Pioneer Avh-p7500. Jeg har en del spørsmål ang. dette produktet: * Hvor gammel er modellen? Selges den fremdeles i butikker? * Selger skriver "GPS navigation (includes GPS antenna and two map dvds)", er det GPS på dette produktet? *Hva er bruktprisen på et slikt produkt? *Skal det følge med fjernkontroll? *er det mulig å snu skjermen slik at den går nedover i stedet for oppover? Håper noen kan hjelpe meg med spørsmålene mine, litt redd for å ha kjøpt "katta i sekken" Lenke til kommentar
moestue Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Ble som vanlig litt overivrig på Ebay.. og kjøpte meg en Pioneer Avh-p7500. Jeg har en del spørsmål ang. dette produktet: * Hvor gammel er modellen? Selges den fremdeles i butikker? * Selger skriver "GPS navigation (includes GPS antenna and two map dvds)", er det GPS på dette produktet? *Hva er bruktprisen på et slikt produkt? *Skal det følge med fjernkontroll? *er det mulig å snu skjermen slik at den går nedover i stedet for oppover? Håper noen kan hjelpe meg med spørsmålene mine, litt redd for å ha kjøpt "katta i sekken" 6242091[/snapback] Hvis du er redd for å ha kjøpt katta i sekken så har du hvertfall noe å lære til neste gang: undersøk litt rundt produktet FØR du kjøpe noe Men uansett... hvis det står at det er GPS navigasjon, inkludert antenne å 2 kart dvd'er betyr det at du kan bruke den i Norge hvis du kjøper DVD kart. Bruktprisen kan du vel tenke deg ut selv i forhold til nypris og markedspris på tilsvarende produkter i dag. Veilledene på den nyeste modellen er vel 11 990,-, men har sett flere selge den i 8000 kr. Fjernkontroll burde ikke være et problem, men jeg kjenner ikke spilleren. Pleier å være mulig å kunne bestemme vinkelen, og at den husker denne vinkelen hver gang den går ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå