xardas Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 etter jeg fikk nytt skjerm kort har det begynnt å pipe når jeg starter maskinen så vil ikke skjermen på må slå den av og på et par ganger først! lyden låter slik: to korte og en lang. skal vist bety noe men jeg vet ikke hva! og windows fryser! ganske ofte ialle fall når jeg loader et spill eller noe annet tungt. skjermkortet er ATi radeon 9700 pro 128 mb Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 og resten av PC'en er...? Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 noe er galt, så du burde se i hovedkortmanualen, evt. sjekke produsentens hjemmeside, om hvilken feilkode det meldes om. Prøv å sette i et annet kort og se om det kommr da. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 noe er galt, så du burde se i hovedkortmanualen, evt. sjekke produsentens hjemmeside, om hvilken feilkode det meldes om. Prøv å sette i et annet kort og se om det kommr da. Lenke til kommentar
xardas Skrevet 9. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2002 heh trenger du alt det da? skal vel ikke ha noe og si lurer bare på hva lyden er og hvorfor den henger seg så ofte! skal jo ikke det Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 dette vi kan trenger å vite er: HK Ram CPU Temp på CPU Mvh, Jan Erik [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-10-09 18:43 ] Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Jeg vet det at det gamle hovedkortet mitt ga statusmeldinger ved hjelp av pipetoner i begynnelsen. Hva disse betydde for no stod i HK-manualen, f.eks var det kort-lang-lang når det var ramfeil. Skjekk om det ikke kan være dette.. Meget mulig at det er noe som ikke samarbeider helt bra mellom HK og skjermkort... [ Denne Melding var redigert av: clumzy på 2002-10-10 18:31 ] Lenke til kommentar
Laka Skrevet 10. oktober 2002 Del Skrevet 10. oktober 2002 Har hatt akkurat samme problemet selv. Var p.g.a at driverfilen til skjermkortet ikke "digital-signed". Oppdater til nyeste driver. Lenke til kommentar
AdiBajas Skrevet 11. oktober 2002 Del Skrevet 11. oktober 2002 Beep koden du beskriver er "Video error" (på mitt ASUS hovedkort) lr noe slikt. Får samme kode selv når jeg booter, men maskinen starter fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå