Gå til innhold

Custom Games på Halo 2

Anbefalte innlegg

Noen som blir med på noen custom games på Halo2?

Begynner å bli lei av å bli slengt inn i kamper med Multi-Flag på Colossus (urk :nei: ) når jeg egentlig kunne tenkt meg 1 flag på Lockout eller Zanzibar.

Hvis noen i det hele tatt gidder å bli med, må vi være minst to mot to. Men tre mot tre hadde vært å foretrekke. :hmm:

Noen som er villig?

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Er ikke gjerrig, har betalt for PRO med xbc!!(100 kroner elns :p )

edit: hvorfor betale 500,- i året for noe du kan få gratissom er like bra.

6617061[/snapback]

EDIT:

XBC er ikke like bra som live. Mulig du syns det. Men jeg tror ikke jeg tar hardt i om over 70-80% foretrekker live. Bare på halo 2 logger man alt fra 20 000 - 65 000 i løpet av 24 timer. Tror ikke man kommer i nærheten av dette på XBC. Dessuten er man avhening av en datamaskin med 2 nettverkskort.

Uansett så er tjenesten god for å være gratis, personlig ville jeg ikke betalt 100 kr for den når man får en tjeneste som er 10 ganger bedre for 5 ganger den summen :)

Lenke til kommentar

Har alle tre varianter, og for Halo2 er xlink eller xbc normalt best. Dette er fordi man kan se pingen til de andre spillerne og dermed unngå å spille med folk som bor langt unna. Hvem har vel ikke spilt Halo2 på en amerikansk host valg av matchmaking og opplevd at motspillerne tåler alt?

Men for custom games med bare norske funker live bra. Da har normalt alle lav ping.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...